Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ~anna~
#137351
Bezoek ontvangen in de badkamer dat is een goeie ;)
Honden zijn sociale dieren ze begroeten elkaar ook altijd dus vind ik wel dat ze ook het recht hebben om iemand die binnenkomt even te begroeten.
Door Petra de Jong
#137353
balupa schreef: Bezoek ontvangen in de badkamer dat is een goeie ;)
Honden zijn sociale dieren ze begroeten elkaar ook altijd dus vind ik wel dat ze ook het recht hebben om iemand die binnenkomt even te begroeten.
De mensen die binnenkomen zijn het daar alleen niet altijd mee eens. Mijn honden hebben een erg enthousiaste manier van begroeten. ;)
Door ~anna~
#137354
De oudste word alleen wat blafferig als het bezoek niet meewerkt b.v. als ze afstandelijk gedrag gaan vertonen ;D
Sta je daar als hond in je eigen huis willen ze je negeren :-[ ;D
Door Nelly
#184058
chooky schreef: Ik denk dat het niet zoveel te maken heeft met 'boven je hond staan', aangezien het heel natuurlijk is, zelfs voor de meest laagst geplaatste hond/wolf om zijn eten te verdedigen. Het is eerder zaak om het dier te leren dat het eten niet verdedigt hoeft te worden.
Sluit me bij jou aan Eva, zelfs de laagste in rang heeft het recht zijn/haar eten te verdedigen. Is maar goed ook denk ik, anders zou het dier niet lang leven.
Door Nelly
#184060
Maar dat neemt niet weg dat ik bij beide honden gewoon alles kan afnemen wat ik wil, of het nu voer is of een bot. Ashley geeft het me zelfs aan op commando :)Gewoon een kwestie van vertrouwen, ze weten dat ze het terugkrijgen of iets anders in de plaats.
Door tieneke
#184633
Nelly schreef: Maar dat neemt niet weg dat ik bij beide honden gewoon alles kan afnemen wat ik wil, of het nu voer is of een bot. Ashley geeft het me zelfs aan op commando :)Gewoon een kwestie van vertrouwen, ze weten dat ze het terugkrijgen of iets anders in de plaats.
Bij T&T gelukkig ook geen probleem ;)
Al wilt Tara met een lamsrib of ander bot nog wel eens grommen of haar lippen optrekken,als ik meteen HE!!!roept schrikt zij en dimt meteen in ;D ;D
Hierna pak ik meteen het bot af en beloon haar met :braaf :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door