Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1193355
Nynke F schreef: runderstrotjes  :)
Nee, geen rund, maar geitenstrotjes, zit redelijk vlees aan, de ene keer zijn ze groter van volwassen dieren, maar ik heb ze ook van jonge dieren gehad, een stuk kleiner dus ,die waren prima voor de Meiden , de grotere snij ik dan in stukken, maar dat hoef jij niet te doen. ;D
De luchtpijp/strot is ook vrij zacht spul, voor je pup.
De prijs is 2.95 per kg als ik het mij goed herinner..
Door Nynke
#1193360
de Meiden schreef: Nee, geen rund, maar geitenstrotjes, zit redelijk vlees aan, de ene keer zijn ze groter van volwassen dieren, maar ik heb ze ook van jonge dieren gehad, een stuk kleiner dus ,die waren prima voor de Meiden , de grotere snij ik dan in stukken, maar dat hoef jij niet te doen. ;D
De luchtpijp/strot is ook vrij zacht spul, voor je pup.
De prijs is 2.95 per kg als ik het mij goed herinner..
ja je hebt gelijk, het was geit. Groot en klein heb ik ze gezien. Ze kosten 2.50 per kilo  :) ;)
Door ~anna~
#1193366
Dank jullie wel! ik was gisteren daar maar heb strotjes(rund)ergens anders gekocht.
vorig jaar en ook het jaar daarvoor vroeg ik weleens bij ic om runderstrot maar hadden ze niet maar ze hebben zoveel andere vleessoorten..stom ik  had het gewoon nogmaals moeten vragen ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1193415
Diena schreef: Gisteren ben ik voor het eerst uit het verre België naar het IC in Rotterdam geweest.
Bij thuiskomst was mijn enthousiasme al serieus gedaald. Ik had 12 kg lamssnippers gevraagd, en heb meer vet dan vlees gekregen.
Volgens mij kan dit geen lamsvlees zijn.  Dit vind ik echt wel jammer omdat ik daarvoor meer dan 4 uur in de auto heb gezeten.


Zijn er nog mensen die dit gehad hebben of is lam wel degelijk zo vet?
Ik zou het IC zeker even bellen, en diegene die met je mee heeft besteld laten betalen en op laten halen!
Door Barbaravh
#1195530
trimsalon schreef: Ik zou het IC zeker even bellen, en diegene die met je mee heeft besteld laten betalen en op laten halen!
Het IC heeft me zelf gebeld en heeft een mooie oplossing geboden. Ik had dit niet verwacht, kvind het toch mooi dat ze zo met hun klanten inzitten!!
Ken er niet veel die dat zouden doen. Chapeau voor het IC!!
Door tt-tjes
#1195564
Ik zei toch dat ze niet zo moeilijk deden. Prima toch dat je een oplossing hebt. Ik zou alleen degene die meebesteld heeft het de volgende keer zelf laten regelen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door