Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Doeshka
#1164120
Ik heb een border collie met HD en artrose,nu wilde ik hiervoor primeval gelatinaat aan het menu toevoegen,maar nu heb ik gehoord dat als een hond rauw eet (nrv) je dan beter de puppy gelatinaat kunt geven omdat daar geen calcium in zit klopt dat?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1164123
Doeshka schreef: Ik heb een border collie met HD en artrose,nu wilde ik hiervoor primeval gelatinaat aan het menu toevoegen,maar nu heb ik gehoord dat als een hond rauw eet (nrv) je dan beter de puppy gelatinaat kunt geven omdat daar geen calcium in zit klopt dat?
zou ik je geen zinnig antwoord op kunnen geven. mijn honden hebben een poosje op primeval gestaan (toen ik nog brokken voerde) en ik zag totaal geen verschil  :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1164145
Doeshka schreef: Ik heb een border collie met HD en artrose,nu wilde ik hiervoor primeval gelatinaat aan het menu toevoegen,maar nu heb ik gehoord dat als een hond rauw eet (nrv) je dan beter de puppy gelatinaat kunt geven omdat daar geen calcium in zit klopt dat?
Hier krijgen de oudjes en 1 jonkie met HD Primeval, doen ze het goed op. Ik zie geen enkele reden, vooral niet met een NRV/BARF-gevoerde hond om dan speciaal de Puppy-uitvoering te geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door