Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#1237846
Ik werd gebeld door de Odin-dame dat het in kilo-verpakkingen zat en of dat erg was  :D wel netjes dat ze dat vroegen.
Ik heb wel gezegd dat het voor ons versvoerders lastig is dat we niet weten wat de samenstelling is. Dat moest ik ff uitleggen, hoe dat dan zat, met hoeveel spiervlees en hoeveel van welk orgaan en botten  :o enzo maar ze snapte het wel, en ze zei ook dat ze dat vaker als commentaar kregen  ;D
Door Mevroi Kruim
#1239056
Kruimel schreef: Ik werd gebeld door de Odin-dame dat het in kilo-verpakkingen zat en of dat erg was  :D wel netjes dat ze dat vroegen.
Ik heb wel gezegd dat het voor ons versvoerders lastig is dat we niet weten wat de samenstelling is. Dat moest ik ff uitleggen, hoe dat dan zat, met hoeveel spiervlees en hoeveel van welk orgaan en botten  :o enzo maar ze snapte het wel, en ze zei ook dat ze dat vaker als commentaar kregen  ;D
Tja, en toen was het er niet, bij de gezonde winkel, hoewel ze van Odin hadden beloofd van wel  :-\
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1239092
Kruimel schreef: Tja, en toen was het er niet, bij de gezonde winkel, hoewel ze van Odin hadden beloofd van wel  :-\
wat was er niet? De kiloverpakking of kreeg je helemaal niks?
Ik heb vaak dat ik iets bestel en het niet leverbaar is, is me ook al eens gebeurd met het vlees  :(
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1240474
Er was bij mij gebeld omdat het per kilo zou zitten,krijg ik inplaats van 3 kilo 1.5 kilo en in kleine verpakkingen met een excuus brief erbij.

ik had ook biologische brokjes besteld ik dacht handig voor beloning  bleek het in een kuipje te zitten en gewoon in gelei ,de honden vinden dat niet erg hoor maar is dan wel prijzig :)

Ik dacht dat het gewone brokjes waren ???
Door maddoc
#1240778
gisteren 3 kilo opgehaald.

ziet er goed uit, mooie best grote stukken (ik had snippers/gemalen verwacht).
Nadeel is dan wel weer dat de stukken te groot zijn om zo voor de katten te gebruiken.
Door Marjet
#1260160
Heb nu voor de tweede keer Odin vlees besteld. De eerste keer was het allemaal orgaan, maar nu lijkt het voornamelijk spierafsnijsel te zijn. Eigenlijk vind ik dat jammer, want ik vind bio-orgaan juist zo fijn, maar wil dan wel weten hoeveel ik ongeveer geef.
Zou het iets zijn om Odin te vragen of het mogelijk is twee soorten te leveren, namelijk bakken met orgaan en bakken met spier? Aangezien met Odin best te praten valt blijkbaar.
Door Cindy de Wolf
#1260188
Marjet schreef: Zou het iets zijn om Odin te vragen of het mogelijk is twee soorten te leveren, namelijk bakken met orgaan en bakken met spier? Aangezien met Odin best te praten valt blijkbaar.
Ik zou zeggen gooi eens een balletje op. Nee heb je, Ja kan je krijgen.
Door Marjet
#1260620
Cindy de Wolf schreef: Ik zou zeggen gooi eens een balletje op. Nee heb je, Ja kan je krijgen.
Ik dacht, misschien zijn er hier mensen op tegen om het gescheiden te krijgen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1260683
Marjet schreef: Ik dacht, misschien zijn er hier mensen op tegen om het gescheiden te krijgen.
Nee op zich niet. Maar ik vind nu de prijs heel aantrekkelijk, mocht dit meer kosten met zich meebrengen dan laat ik het liever bij het oude.
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1372277
*Dorothea* schreef: Het valt mij op dat er de laatste tijd vooral orgaanvlees in de bakjes zit en best wel veel long. Erg jammer, voorheen zat er heel mooi spiervlees in.  :(
Ik heb net 7kg besteld, ben benieuwd woensdag als ik het haal. Zal het even wat laten ontdooien om te kijken wat er allemaal in zit. Is het of alleen spiervlees of alleen (1) orgaan soort zal Ik het Odin zekers laten weten want dat is niet wat ik koop.  In de uitleg staat namelijk ,
Vers rund-en lamsvlees van biologische kwaliteit voor uw hond en kat. Bestaat uit reststukjes rund- en lamsvlees, plus organen (nier, lever en hart). Dit verwacht ik ook te krijgen dus
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door