Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1147872
Hier eten ze alle soorten vis met smaak.
Alleen moet makreel soms een keer uitgekotst worden, wanneer het voor de 2e keer is verorberd blijft het wel binnen. Dat geef ik dus niet meer, geeft zo'n meur :puke:
Gebruikersavatar
Door kira
#1147889
Zalmmix, franse sardienen.

Kabeljauwkop door Dame, hoop dat Kleine beer en Theemuts er van de week ook één blieven. Bij het inpakken wilde ze wel een stukje.

Panharing door Dame en Kleine beer.

Steenwijting met heel veel tegenzin door Dame, de rest bliefte er geen stukje van.

Zo'n hele diepvriesforel voor Dame.

Dan de zolderkat, die eet blikjes zalm en sardien in tomatensaus, niet dat ze dat nou vaak krijgt, maar "normale" vis blieft ze niet.

Kleine beer at in het begin met veel smaak allerlei hele vissen. Kocht ik uiteindelijk van alles, en toen bliefte ze 't niet meer.
Door Elizaw
#1151637
Hier eigenlijk nooit echt iets anders geprobeerd dan zalm en sardientjes, die ene keer in de week dat ze vis krijgen, krijgen ze dat dus.
Soms verwen ik ze eens met een blikje sardientjes ;)
Door Staftime
#1153021
Heel wisselend.
Romeo at in het begin helemaal geen vis.
Met heel veel truukjes is het me gelukt, en eet hij nu zonder zeuren hele makreel en sardientjes, 500 gram in één keer.
Julia at vroeger alle vis.
Maar de laatste tijd doet ze een beetje moeilijk met makreel.

Ze krijgen het vaakst makreel en sardines, zo nu en dan krijgt Julia zalm, en soms krijg ik gratis witviskarkassen voor ze.

Blikjes vis krijgen ze ook regelmatig als tussendoortje van mijn vriend.
Door vagebond
#1153262
Ik haal nu iedere week verse panharing en dat gaat erin als koek. Zelfs bij ons ouwe cayennieteckeltje van 14.5. Vroeger lustte ze alles, nu staat ze een beetje in d'r bak te kijken wat er eigenlijk in zit. En ze is al zo mager.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door