Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ellenned
#1110303
Ook wij krijgen in januari een pup, nog zo'n roodharig monstertje erbij, ik heb er zo'n zin in!!!!! ::)

Ik wil de eerste weken KVV geven en langzaam steeds meer BARF invoeren. Als ik BIBI geef, waar geen groente in zit, hoeveel procent groente kan ik de pup kan geven? Ik wil haar gelijk aan de smaak laten wennen, Kyran is nl een enorme meut met groente en als ik het 'opleuk' gaat het er wel goed in. Ben zelf een voorstander van groente. Maar ik vraag me dus af hoeveel ik daar dan van bijgeef.
Voor Kyran 'leuk ik het op' met een eitje, Kefir, wat gemalen noten en wat sardien. Kan ik dit de pup ook geven?

Ik zal nog best met wat vragen komen, hoewel er al heel veel informatie op de site is te vinden. Ik ben er net een beetje 'uit' met Kyran maar vind het 'opstarten' met een pup wel weer spannend.
Door Lizzy
#1110307
Zelf zou ik dat niet af gaan meten en gewoon 1 eetlepel groentemix door de Bibi doen. Dat komt ongeveer neer op 40 gram (per eetlepel) en dat lijkt me voor jouw pup zat. Zou je het helemaal uit willen rekenen, zou ik zo'n 10% van het totaal dat je aan voer geeft vervangen door groentemix. Deze opleukertjes kun je ook prima aan je pup geven hoor! En verder vraag je maar lekker raak :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door