Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sietie
#1094242
ik heb geen menu...ik heb alles verpakt in een kilo en zorg er voor dat de helft van het menu uit vleesbot bestaat en de andere helft uit spier of orgaan...heb 1 pensdag met twee eieren en 1 visdag de overige 5 dagen bestaan dus uit vleesbot met of spier of orgaan(hart lever nier) de soorten wissel ik af dat kan ik nog wel onthouden in een week wat ze voor spier hebben gehad :D doe de ene keer kip als vleesbot en de andere keer parelhoen... de dagen dat ik hele prooidieren geef trek ik er gewoon vanaf (hele prooidieren heb ik van konijn, haas, hele duiven en hele kwartels)... kwa gewicht is het wat schatten maar heb alles verpakt per kilo...Alleen de pups heb ik op de pupmix van Ian Billinghurst met orgaan, 50% vleesbot, spiervlees en groentemixen met huttenkase, eieren,Kwark en yochurt. en de mix geef ik dan ook weer niet afgewogen maar zie echt de pups aan, hoe ze er uitzien...en daar voer ik naar en gaat prima, altijd mooi in gewicht en groeien zeer regelmatig door!
Laatst gewijzigd door Sietie op za 15 nov 2008, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hetty2
#1094382
spreeuwtje schreef: dus.. nu heb ik gewoon weer hele maaltijdzakjes gemaakt.. en gaat t weer goed met kiek..
Heej, goed idee, dat doe ik de volgende keer ook! Ik deed tot nu toe dus vlees bot en orgaanvlees en spiervlees apart verpakken. Maar ik merkte dat s morgens vleesbot en s avonds orgaan of spier niet goed werkte, soms had ze er harde keutels van. Voortaan geef ik het dus toch altijd tegelijk, dus waarom niet in 1 zakje verpakken, scheelt ook weer plastic!

Barfplaats wordt gesponsord door