Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1069726
Vuile pens staat hier op 1, kwas er gisteren een aan het versnijden en alle minuscule stukjes die op de grond vielen, daar vochten ze bijna voor :laugh:
Voor de rest konijnekarkassen en kippenekken vinden ze ook wel lekker, ook Degomeat gaat goed binnen net als Carnibest, groentemixen vinden ze ook super.

Ellis is een echte vuilbak; hele vissen enz allemaal geen probleem terwijl ik bij Gaïko z'n vis moet mengen met gemalen kip of pens anders eet hij het niet op.
#1076436
Boy vond de eendkarkassen het alleraller lekkerste. (van hetzelfde adres waar ik de knijnkarkassen vandaan haal)

Gandor vind de konijnkarkassen het aller aller lekkerste en daarna pens (de konijnenkarkassen moeten wel van 1 speciaal adres komen, ander konijn vind hij niets...waarom weet ik ook niet).

Ruby vind eten het aller aller lekkerst  ;D ;D ;D Maar pens trekt ze gewoon echt uit mijn handen. Daar schudt ze mee in het rond en doet helemaal dolletjes.
#1076669
Alles wordt met smaak naar binnen gewerkt
Pens is mmmmmmmm
Lever is minder maar als er gekookt water is over geweest gaat dit ook wel naar binnen
Een tijdje terug duif met veren aangeboden dat at ze niet
Nog een duif met veren in de vriezer
Over een tijdje probeer ik het weer
#1076725
Ik Barf pas twee weken en Balou, Faydor en Buran eten echt bijna alles wat ik ze voorschotel, en het is denk ik te kort om voorkeuren te ontdekken. Faydor at eerst als eerste de sardientjes, nu blieft meneer ze niet meer en gisteren kreeg hij voor het eerst een halve zalmkop, werd ook wat mee gerommeld maar niet gegeten. Die halve heb ik maar aan Djinty gegeven, die hem wel op at en kipkarkas in de plaats daarvan gegeven. Djinty heeft tot nu toe alleen de eendenrug laten liggen, verder eet ze ook alles. Fazant en wilde eend heb ik nog niet geprobeerd, omdat ik begrepen heb dat niet alle honden dat blieven en met de volgende bestelling komt voor het eerst geit mee. Maar tot nu toe eten ze dus bijna alles, gelukkig!!!!
#1076789
Bij de katten zijn de eendenvleugels favoriet. En eendagskuikens.
De honden vinden heel veel lekker, maar het meest voldaan zijn ze wel na een maaltijd waar ze lang van hebben kunnen genieten doordat er behoorlijk wat kluifwerk aan zat. Lamskoppen scoren daardoor goed. Hertenkoppen vinden Stan, Biska en Nena erg lekker, maar Olivier vindt dat dan weer niks.
#1076894
coby.p schreef:

kira, mag jij me vertellen wat opperdoesjes zijn, geen idee
Dat zijn aardappeltjes uit een dorpje in Noord Holand, ik ben er geboren en het zijn eén van de weinige aardappelen die ik wel lekker vind.

(excuses als het duppel staat, heb niet alles gelezen, moet eigenlijk weg  :-[)
#1077932
Hier lusten ze eigenlijk alles, ze zijn er dol op!
Sofi eet geen vis en fazant.
Borke is er dol op.
Borke eet geen hert.
Sofi is dol op groentemix (ook zonder vlees of vis er doorheen), Borke wil het niet.
Ze zijn hier trouwens dol op biologische runderlever, terwijl veel honden geen lever willen  8)
#1077943
Fedor is een liflafje ::), hij weigert altijd konijn, duif, fazant en sardines en vlees waar dikke randen vet aan zitten >:(. Met grote honger wil hij wel panharing eten en geit 'lust' hij dan ook wel, maar bij hem staat op no. 1: KIP! Dat heeft ie binnen no-time weg gewerkt, al vind hij de eend- en kalkoen nekken van Pauline ook erg lekker.
#1080697
Eigenlijk hebben we hier geen dingen waar ze extra super dol op zijn, alleen maar dingen die ze persé NIET lekker vinden.... eendagskuikens.... De oudste van de 2 trapte er wel in toen ik de kuikens door de keukenmachine had gehaald en er rijst bij had gedaan, de ander had er daarnaast nog een schep kvv-kip bij nodig. De oudste moet ook niks hebben van zalmkoppen. Maar verder gaat alles er hier tot nu toe in als... nou ja, gewoon als vlees  ;D
#1082043
pens op nr 1, het liefst die lekkere stinkerige schapenpensjes  ;D als tweede kopvlees met groentemix ;D en een ei jammie jammie ;D

de Shih staat nog op KVV, maar krijgt wel van al het barfspul een stukje om aan de smaak te wennen en ook hij rent zich een slag in de rondte voor pens  :D en kippennekken, als hij dat ruikt word hij ook wild :D
#1082310
Sonja schreef: De honden vinden heel veel lekker, maar het meest voldaan zijn ze wel na een maaltijd waar ze lang van hebben kunnen genieten doordat er behoorlijk wat kluifwerk aan zat.
Heeej, dat herken ik helemaal!
Paco na het eten van spiervlees: ze komt rustig binnen lopen en gaat even lekker naar buiten zitten kijken of er nog wat leuks te zien is.
Paco na het eten van een karkas, bout of wat dan ook: ze sjeest naar binnen, rent een rondje, springt op schot, geeft een lik, springt er weer af, doet nog een rondje, rent over de bank, pakt een balletje, legt dat toch weer weg, rent weer een rondje, zoekt dan een rustig plekje op en gaat heerlijk liggen slapen. Als ik dit laatste menselijk interpreteer zou ik zeggen: ze is trots op de prestatie die ze heeft geleverd en wordt er even helemaal dolletjes van om vervolgens een tukkie te moeten doen om weer bij te komen.
Na 1 maand barfen moet ik zeggen dat ze van alles wat uit een knisperend zakje uit de schuur komt wel erg gelukkig wordt  :) Maar ook hier is pens erg populair. Haas en vis vindt ze ook erg lekker!
#1082451
Vuile pens staat bij allebei de honden prominent op 1 ;D
Daarna voor Irina alles van haas, jammie!!!!!!!!! Voor Sultan maakt het niets uit, als het maar geen wild is :)
De poezen zijn en masse verzot op fazant. Pens is favoriet bij 2. De rest maakt eigenlijk niet zoveel uit...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door