Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Desta
#1054954
Ik heb vandaag mijn bestelling opgehaald bij het IC in Rotterdam en ik was een beetje vergeten wat ik nou precies had besteld. Dus... ik heb al mn zakjes, sluitingen, etiketten, schaar etc klaarliggen en ik was klaar voor het in porties verpakken van al het eten. Zak open en daar zit vlees in. Ja duh!! Maaruh... ik had werkelijk geen flauw idee wat het was. Ineens bedacht ik me dat ik geit had besteld en dit leek me goed. Geit met stukkies bot. Leek me dus geitenribbetjes of zoiets. Oke... dat was gelukt. Geit in zakjes, etiketten erop en keurig netjes in de vriezer. Toen volgende zak. Daar zat een klein zakje in met twee dingetjes... haal ik het eruit zie ik dat het vogel is. Oh ja, das waar ook... ik had twee duiven besteld. Eerst maar eens kijken of ze dat lusten. Haal ik die duif helemaal uit de zak valt er een hoofd aan een nek naar beneden. JASSES!! Ik schrok me dood. Weet ik veel dat het hoofd meegeleverd wordt.
Goed, geit en duif is gelukt. Volgende zak open. Kip!! Makkelijk te herkennen, dat was een eitje ;) . En toen... vier stukken beest. Een voorkant en een achterkant. Slank, enorm veel spier (echt onwijs mooi om eens goed te bekijken), lekker kontje, en iniemini staartje. What on earth was that?? Ik wist het echt niet en ik kon mn bon niet meer vinden. Haal ik vervolgens het tweede stuk uit de zak is het onmiskenbaar een konijn. Jemig... kop en al. Tanden zitten er nog in en er zal zelfs nog een stukje huid aan. Poeh... weer schrikken. Ik voel me echt een enorme doos, maar soms moet ik nog ff wennen aan de BARF hoor. Hahahahaahhaah.... ach, de honden vinden het helemaal geweldig! Daar doe ik het voor!!
Ik had ook nog iets anders. Leek op kip maar is veel roder. Alleen drumsticks maar dan heel groot. Weet iemand wat dat is? Kalkoen of zo? Of is dat nou parelhoen?? Ik weet het niet  :-\
Door wenche
#1054957
Zou parelhoen kunnen zijn... ik bestel altijd bij Herby en daar krijg je je eigen bestelmail bij je bestelling... en dan sla ik mn bestelling ook op op de pc en ik print hem uit en doe hem in mijn barfmap... zo weet ik altijd wat ik besteld heb... voordeel is ook dat herby (na het te vragen) de boel labeld... :)
Door Nynke
#1054972
Yvonne; op het bonnetje staat altijd wat er in zit bij het IC. Was je het bonnetje kwijt ? Ik heb nog nooit parelhoen gezien bij het ?IC, hadden ze dat ??
Door Desta
#1054980
Heb het bonnetje laten liggen  :-\ denk ik... kan he tniet meer vinden.... euh ik weet dus niet of het parelhoen was  :-\ hahaha dom he
Door dinnee
#1054986
Lijkt mij ook konijn. :) Dat is inderdaad een beetje kip-achtig maar dan meer richting roze inplaats van witachtigzalm (als je begrijpt wat ik bedoel). Kalkoen is qua kleur het zelfde als kip.
Door Nynke
#1054999
Desta schreef: Heb het bonnetje laten liggen  :-\ denk ik... kan he tniet meer vinden.... euh ik weet dus niet of het parelhoen was  :-\ hahaha dom he
meteen een les voor de volgende keer ::) :D ::) :D              ;)
Door Laura2004
#1055012
Ze verkopen volgens mij bij het IC qua gevogelte alleen eend, duif en kip en misschien nu ook kalkoendrumsticks, als het er idd uitziet als kip, maar dan heel groot dan zal het wel kalkoen zijn.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op za 27 sep 2008, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#1055013
Kalkoen is alleen niet veel roder, eend wel, maar de eendendrumsticks zijn juist kleiner dan de kipdrumsticks.....

Kan je geen foto plaatsen, dan kan ik wel zeggen wat het is ;)
Door ellenned
#1055077
De vorige keer dat ik besteld heb, heb ik gevraagd of hij op de zak wilde schrijven wat er in zat en dat had hij keurig gedaan!!!!! :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door