Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1037602
quote nova:
Ik hou mijn eigen vlees, en barfspul echt goed uit elkaar. Maar ik geef wel het nat wat uit het vlees komt, aan mij  honden. Kan ik dat dan beter niet meer doen, of kunnen honden hier goed tegen?/quote

Je kan de vleessappen gerust geven, is juist goed voor ze!

Hier ligt ook wel eens wat bij mijn eigen spullen als ik weer eens teveel besteld heb. Als het allemaal netjes verpakt is maakt mij dat niet uit. Pens zal ik er niet bij leggen, die geur gaat overal doorheen! (Komt een beetje overeen met uien bij je kaas leggen)  ;)
 
#1037620
Dank voor de tips over de pens en de vis, die zullen we dan zeker apart gaan houden. Denk inderdaad dat er een nieuwe koel-vries combi komt, ook handig voor het ontdooien, onze 'grote' vriezer (dacht ik..... :-\) gebruiken we dan voor het Barf-spul en de vriezer van de buuf kan het keurige, voorverpakte Carnibest en Smuldier spul in zolang dat er nog is. Nu maar hopen dat ik zo snel mogelijk wat meer ruimte heb, want ik moet voor de tanden toch dringend aan penslappen zien te komen. Of iemand nog tips in omgeving Arnhem om hier in kleinere hoeveelheden aan te komen? I know.....  :offtopic2:
#1038371
Buran en Co schreef: Dank voor de tips over de pens en de vis, die zullen we dan zeker apart gaan houden. Denk inderdaad dat er een nieuwe koel-vries combi komt, ook handig voor het ontdooien, onze 'grote' vriezer (dacht ik..... :-\) gebruiken we dan voor het Barf-spul en de vriezer van de buuf kan het keurige, voorverpakte Carnibest en Smuldier spul in zolang dat er nog is. Nu maar hopen dat ik zo snel mogelijk wat meer ruimte heb, want ik moet voor de tanden toch dringend aan penslappen zien te komen. Of iemand nog tips in omgeving Arnhem om hier in kleinere hoeveelheden aan te komen? I know.....  :offtopic2:
In Arnhem heb je Terberg, een soort groothandel voor tuinspullen en dierenvoeding (vooral droogvoer). Maar ze verkopen ook pens, hart en kopvlees en diepvriesvoeding van Runner en Rodi.
#1038384
Antonia schreef: Het is ook al weer een tijdje geleden dat dit Arnhemse meisje uit Arnhem is vertrokken, dus helemaal up to date ben ik inderdaad niet meer.
LOL, hier idem, maar toevallie hadden ze vorige week ofzo op een ander forum over deze tent. Is wel jammer, want daar kon ik vroegah al goed terecht voor allerlei rauwe rommel.
#1039557
Angelique schreef: Las laatst dat dat tegenwoordig een MegaJumper is en dat het assortiment verse producten sterk is afgenomen :-\
dat klopt, maar er zijn wel wat aan vers producten, al is hij niet mere zo vol en zo wisselend, verder hebben wij in arnhem en omstreken hoe langer hoe meer dierspeciaalzaken die het wel verkopen, in Duiven de faunaland sinds een jaar of twee ook ;) zelfs carnibest ;)
#1039559
Buran en Co schreef: Dank voor de tips over de pens en de vis, die zullen we dan zeker apart gaan houden. Denk inderdaad dat er een nieuwe koel-vries combi komt, ook handig voor het ontdooien, onze 'grote' vriezer (dacht ik..... :-\) gebruiken we dan voor het Barf-spul en de vriezer van de buuf kan het keurige, voorverpakte Carnibest en Smuldier spul in zolang dat er nog is. Nu maar hopen dat ik zo snel mogelijk wat meer ruimte heb, want ik moet voor de tanden toch dringend aan penslappen zien te komen. Of iemand nog tips in omgeving Arnhem om hier in kleinere hoeveelheden aan te komen? I know.....  :offtopic2:
ik kan jou wel helpen in kleine maten, haal wel eens vaker voor meer mensen hier in de buurt, woon zelf in Duiven, heb genoeg vriesruimte om wat extra's op te slaan, doe het ook voor meerdere mensen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door