Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#996315
Zal ik hem dan maar even voor je in dit topic plaatsen Ellen, want ik zie dat je nog niet echt wil lukken in je onderschrift  ;D

Afbeelding
Door Laura2004
#996317
Ik vind het echt zo leuk dat jij zo enthousiast ben Ellen en dat het zo goed gaat met Jake! Hij is prachtig!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#996324
Laura2004 schreef: Zal ik hem dan maar even voor je in dit topic plaatsen Ellen, want ik zie dat je nog niet echt wil lukken in je onderschrift  ;D

Afbeelding
Zo, die is gegroeid!! :o 8) En wat heeft ie nog zo'n heerlijk jonge honden lijf :-*
Door Ellen44
#998018
Wat een slungel is het nog he.....

en ja Laura....het wil niet lukken...ik ben Gucci ook kwijt geraakt....maar ja

Over een paar maanden maak ik weer foto´s van mijn drie rakkers....en dan doe ik waarschijnlijk weer een beroep op je hoor!

Leuk om te vertellen is dat de roedelleider hier een kleine chihuahua is.....en ze is echt die 2 groten honden de baas.

Wij lachen ons soms rot.......vooral als dat ukkie met een karkas rondsjouwt...en als de grote honden maar in de buurt durven te komen nou dan wordt ze echt een horrorchihuahua hahahahaha...

Ja ook ons ukkie....is een fanatieke barfer hahaha

Groetjes Ellen
Door Ellen44
#999957
Bedankt allemaal voor de lieve en leuke reacties...

Als Jake een jaar is dan komt er beslist weer een nieuwe foto....

Jake de Barfer/kvv    hahahaha.........

groetjes Ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door