Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1016526
kiek hier wil ook nog wel eens jagen..
maar dat mag ze niet van mij..
eendjes die op de kant zitten zijn leuk om te laten schrikken.. maar ik waarschuw haar altijd en daar reageert ze netjes op..

ik zou t niet prettig vinden als kiek achter de konijnen aanging in het bos en ik haar om die reden dus niet meer los zou kunnen laten..
bij dalmaten wandelingen waren er heel wat die ervandoor gingen achter de konijnen aan.. en ook niet meer terug te vinden waren..  :-X
toen paapie overleed en ik kiek kreeg.. was ik echt bang dat zij er zo een zou zijn.. bij haar vorige baas liep ze nooit los..
en in het begin ging ze achter de schapen aan..  :o
maar nu is ze een stuk rustiger en luistert ze dus netjes als ik zeg dat ze de eendjes met rust moet laten..  :D
Door Mevroi Kruim
#1019813
roksefloks schreef: Judy heeft vandaag een mol gevangen.
Maar toen ie dood was wassie niet interessant meer. ;)
Nee, mollen en spitsmuizen zijn VIES! Dat heb ik niet uit eigen ervaring, dat zeggen de honden en katten  ;D ze vangen ze wel maar opeten is er niet bij.
Door evds
#1022754
Kruimel schreef: Nee, mollen en spitsmuizen zijn VIES! Dat heb ik niet uit eigen ervaring, dat zeggen de honden en katten  ;D ze vangen ze wel maar opeten is er niet bij.
Hier hoor ik andere verhalen  ??? ::)

Mollen weet ik niet zo maar muizen mmmmmmmmm zo hap krak weg. Daar graven ze zich eerst te barsten voor  ;D ;D
Door evds
#1023515
Kruimel schreef: Ja, veldmuizen en bosmuizen zijn elkker, maar spitsmuizen niet, die smaken duidelijk heel anders.
Aha, zal eens navragen....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door