Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Antonia
#984217
sylvi@ schreef: Ik als leverancier zijn zou toch heel graag horen als er klachten zijn, ik kan er wel van overtuigd zijn, dat ik altijd perfect spul lever, maar als ik de klachten niet hoor, kan ik daar ook niet op reageren.
Volgens mij is dat bij jou ook niet aan de orde. Je levert prima spullen en zorgt voor goede koeling tijdens het transport.
Overigens: de kippenruggen die je hebt geleverd zijn toppie, heel goed bevleesd. Ze gaan er hier in al koek.
Door Sylvi@
#984284
Ik heb je al een pb gestuurd.

Maar ik bezorg niet in heel NL, we bezorgen in Groningen, Friesland, Drenthe & Overijssel (op de site staat precies waar we leveren).
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#984302
Nou ik zou hier toch werkelijk waar een punt van maken! Ik ben zelf leverancier en zou het toch bijzonder op prijs stellen als mensen met klachten bij mij kwamen. Als je niets weet, kun je je leven ook niet beteren toch? Bovendien behoor je ook niet te hoeven betalen hiervoor. Dat lijkt mij duidelijk.
Door conleeuw
#984326
kijk, waar producten zoals vers vlees gehanteerd wordt kan wel eens fouten gemaakt worden, ik zou het zo netjes vinden als iemand mij in kennis zou stellen als het mijn producten waren die ik had gelverd.
En het zou niet moeten kunnen, maar ja, soms.... gebeuren er dingen die niet zouden moeten, dan is het wel zaak om iemand daarop te wijzen. Ik heb ooit heel vroeger een worm in de chocolade gevonden van een hele grote chocolade fabricant.... briefje de deur uit... voor de goede orde nog maar de choco met worm en al opgestuurd!! Nou beken ik eerlijk dat ik niet snel daarna weer zo'n chocola heb gekocht, maar ik besef maar té goed dat er soms dingen mis kunnen gaan. Bellen of een briefje naar de leverancier. Ook ik heb wel eens minder verse producten gehad :( van meer dan een leverancier hoor :-\ Ik maak er niet zo'n punt van omdat een beetje rijp kan ik nog voeren, maar noem het wel bij de volgende ronde aan ze ;)
Door Borke
#984618
Gewoon klagen bij de leverancier en die lost het vast wel netjes op.
Zo niet dan gewoon daarna hier je verhaal vertellen, maar wel eerst de leverancier de kans geven om het op te lossen.
Het blijft allemaal mensenwerk en mensen maken nu eenmaal fouten...

Overigens kan je verwachten dat iemand die het vlees niet gekoeld vervoert, ook wel (deels) ontdooit vlees zal leveren - het is toch echt alle waar naar zijn geld.
Maar een made in het vlees - dat hoort gewoon niet. Dan ga ik er wel van uit dat je het direct na ontvangst in de vriezers stopt en niet nog even laat liggen.
Door eyota
#1005540
ja ik heb er wat meegedaan heb dus een mail gestuurd en naar een tijdje een mail terug gekregen en ze gaven toe dat er wat niet goed was.
het is dus netjes opgelost.
als er ooit weer eens wat is zal ik eerst contact nemen met diegene die bezorgd en dan pas op het forum zetten!
maar ik blijf er wel bij dat ik vind dat eigenlijk zoiets niet hoort te gebeuren (maar waar mensen werken kunnen er fouten gebeuren)
Gebruikersavatar
Door nova
#1006020
eyota schreef: ja ik heb er wat meegedaan heb dus een mail gestuurd en naar een tijdje een mail terug gekregen en ze gaven toe dat er wat niet goed was.
het is dus netjes opgelost.
als er ooit weer eens wat is zal ik eerst contact nemen met diegene die bezorgd en dan pas op het forum zetten!
maar ik blijf er wel bij dat ik vind dat eigenlijk zoiets niet hoort te gebeuren (maar waar mensen werken kunnen er fouten gebeuren)

Goed dat er van 2 kanten wat mee gedaan is. En ja, wie handelt niet s n keer in de verkeerde volgorde  ;)
Gr
Door linda1985
#1021435
Ik heb een nog veel ranziger verhaal en van dezelfde leverancier (achtergekomen na PB) , zal de leverancier niet noemen maar moet ook nog steeds nieuw vlees krijgen~ >:( Ik had dus vlees besteld bij *** van alles wat, totaal 3 dozen vol. De dag dat afgesproken was niemand gezien (meen donderdag)  ook niks meer gehoord of wat dan ook, ik dacht zal wel goed zijn komt wel, ga ik zondag avond met de honden wandelen, 3 dozen voor de deur. Ik dacht laat ik die maar snel binnen doen, ik de voordeur (waar ik nooit naar binnen ga) opengemaakt, honden binnen en wou die dozen pakken om binnen te zetten, berg vliegen ervanaf en een stank dus ik ff in die dozen gekeken, de vliegen zaten erin en er waren al eitjes gelegd en al, en een stank niet normaal echt om te kotsen waren net 3 lijken die er lagen. Dus ik pissig natuurlijk ik zat met 3 dozen bedorven stink zooi! Ondertussen kwam mn vriend thuis, dozen maar achterom achter het huis gezet, wat moesten we er anders mee, laten staan was geen optie dan kruipt het op de duur ook weg  :( maar goed wij *** gebeld, en het moest toch echt al donderdag gebracht zijn  ??? Terwijl we elke dag langs de voordeur wandelen met de honden! Dan hadden we het moeten zien maar goed, we hebben alles kokhalzend in de container gegooid want die werd paar dagen daarna opgehaald, dan waren we dr vanaf, maar een stank achter het huis echt zo vies! Het zou worden opgelost met de leverancier en we zouden onze bestelling opnieuw krijgen, het is al zeker 5 weken later, en nog niks gehoord, nogmaals gemaild maar ook niks op terug gehad. Vind het gewoon echt niet kunnen! Wie zet er nu 3 volle dozen bevroren spul buiten pal in de zon??? Ook geen briefje of niks in de brievenbus, vin dhet dus echt gewoon niet kunnen, dat ze ook niks meer laten weten. Mensen die per se willen weten welke leverancier het is mogen me een pb sturen.
Ik moest dit gewoon ff kwijt!
Laatst gewijzigd door linda1985 op di 05 aug 2008, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ilovegoldenretrievers
#1022340
Ik heb het ooit met brokken meegemaakt. Super vies. Honderden motjes in de brokken, die brokken waren van mij overleden hond. Ik heb  toen een brief geschreven na de fabrikant en heb een nieuwe zak met diner gekregen voor mijn hond Wampie. Maar ik heb nog wel een week last gehad van al die motjes. Gewoon vies. Ik heb de zak gelijk weggegooid, gewoon vies.

Wamp is 14 jaar geworden, maar leefde het meest op de pot wat wij aten. Dat vond ze het lekkerst en kreeg ze niks van ons, dan at ze haar brokken ook niet. Lekker verwend. Maar super lief.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1023246
linda1985 schreef: Ik heb een nog veel ranziger verhaal en van dezelfde leverancier (achtergekomen na PB) , zal de leverancier niet noemen maar moet ook nog steeds nieuw vlees krijgen~ >:( Ik had dus vlees besteld bij *** van alles wat, totaal 3 dozen vol. De dag dat afgesproken was niemand gezien (meen donderdag)  ook niks meer gehoord of wat dan ook, ik dacht zal wel goed zijn komt wel, ga ik zondag avond met de honden wandelen, 3 dozen voor de deur. Ik dacht laat ik die maar snel binnen doen, ik de voordeur (waar ik nooit naar binnen ga) opengemaakt, honden binnen en wou die dozen pakken om binnen te zetten, berg vliegen ervanaf en een stank dus ik ff in die dozen gekeken, de vliegen zaten erin en er waren al eitjes gelegd en al, en een stank niet normaal echt om te kotsen waren net 3 lijken die er lagen. Dus ik pissig natuurlijk ik zat met 3 dozen bedorven stink zooi! Ondertussen kwam mn vriend thuis, dozen maar achterom achter het huis gezet, wat moesten we er anders mee, laten staan was geen optie dan kruipt het op de duur ook weg  :( maar goed wij *** gebeld, en het moest toch echt al donderdag gebracht zijn  ??? Terwijl we elke dag langs de voordeur wandelen met de honden! Dan hadden we het moeten zien maar goed, we hebben alles kokhalzend in de container gegooid want die werd paar dagen daarna opgehaald, dan waren we dr vanaf, maar een stank achter het huis echt zo vies! Het zou worden opgelost met de leverancier en we zouden onze bestelling opnieuw krijgen, het is al zeker 5 weken later, en nog niks gehoord, nogmaals gemaild maar ook niks op terug gehad. Vind het gewoon echt niet kunnen! Wie zet er nu 3 volle dozen bevroren spul buiten pal in de zon??? Ook geen briefje of niks in de brievenbus, vin dhet dus echt gewoon niet kunnen, dat ze ook niks meer laten weten. Mensen die per se willen weten welke leverancier het is mogen me een pb sturen.
Ik moest dit gewoon ff kwijt!
Oooo, gatver, da's inderdaad ook erg goor! En ontzettend zonde natuurlijk van al dat vlees :'(. Wat raar dat de leverancier verder niets meer van zich laat horen. Heb je het dan vooruit betaald als ze het zomaar neerzetten?
Ik ben wel benieuwd naar de leverancier en ik zou ze als ik jou was nog een mailtje sturen (of bellen) en als daar geen reactie/ actie op volgt de naam hier gewoon neerzetten.
Door linda1985
#1023255
Heb inmiddels een mail gehad over de levering, maar heb het afgezegd, duf het niet meer aan. Heb via PB al te veel klachten gehoord over deze leverancier. Blijkbaar is er ook geen gekoeld vervoer, en ik woon een eind bij hem uit de buurt, dus is best weer een kans op bedorven vlees dus neem het risico gewoon niet meer...
Door ~Joke~
#1023272
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze leverancier ook mijn leverancier is. Leuk dat er geen namen genoemd worden, maar het nadeel is, dat je nu iemand ten onrechte kunt verdenken  :-\
Mijn leverancier heeft ook geen koelwagen maar ik woon denk ik bij het beginpunt van de route dus het vlees is altijd nog bevroren als het hier aankomt. Ik controleer de inhoud van de dozen zodat als er iets niet is, of verkeerd is geleverd dat direct besproken kan worden en verkeerd geleverd vlees direct mee terug kan.
Er wordt altijd een berichtje gestuurd wanneer er geleverd wordt. Past dit niet dan wordt een andere afspraak gemaakt. Bij aflevering moet direct betaald worden ik verwacht dus geen dozen vlees voor de deur te vinden.
Met dit warme weer doe ik geen bestelling want ik weet dat het vlees ongekoeld wordt vervoerd.
Door linda1985
#1023275
Ik ga niet meteen de namen noemen he, daarom heb ik erin gezet als je de leverancier wilt weten moet je me maar een PB sturen  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door