Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#993501
Laura2004 schreef: Het zou ook wel leuk zijn als er ook gezegd werd dat heeeeeeeel veel mensen hier op het forum juist hun best doen iedere dag om alle vragen van nieuwe leden te beantwoorden, want het lijkt nu net of we hier allemaal secreten zijn die iedereen aanvallen als ze een vraag stellen, ik zit hier inmiddels (volgens mij) 4 jaar op het forum en ik heb altijd ervaren dat ik heel goed ben geholpen en dat ik altijd op het forum terecht kon met mijn vragen. En ik probeer ook altijd vragen op een vriendelijke manier te beantwoorden, ook al is de vraag al 100 keer gesteld en zo zijn er nog heel veel bp'ers die dit doen. En ja als je adviezen geeft en daar niks mee doet dan kan het zijn dat mensen een beetje geïrriteerd reageren, maar verder doet iedereen hier gewoon uit goede wil (omdat ze het leuk vinden) alles om mensen die net beginnen met barfen goed op weg te helpen.
En als men het niet met je eens is oid dan is dat toch geen reden om je dit continu persoonlijk aan te trekken en dit als aanval te bestempelen.

Zo, dit moest ik even kwijt. ;)
 soow !! en dat ben 'k helemalalalaal met je eens!!!!!

allereerst m'n complimenten,  voor Laura , maar idd ook voor Dory, Kruimel, Angelique, en zeker niet op de laatste plaats...(!!!!! en eigenlijk op de éérste plaats natuurljk, Lizzy!!!)  en om niemand voor 't hoofd te willen stoten: al die anderen die er gewoon een werkje van maken om mensen tot inzicht te laten komen, ....of om artikelen  op te zoeken of om op welke manier dan ook proberen te helpen....

persoonlijk zie ik BP als 'n prachtig naslagwerk, met onnoemelijk veel info, waar regelmatig up-to-date weer wat aan toegevoegd wordt,
of waar in elk geval relevante nieuwe info/ervaring uitgewisseld kan worden, en daar dus over kunt informeren/discussiéren...
 en dat de 'toon' miss niet altijd effe-lekkur overkomt, kan ook met de manier van lezen te maken hebben,
vooralsnog gaat 't om relativeren en prioriteiten stellen....
#993585
Laura2004 schreef: Het zou ook wel leuk zijn als er ook gezegd werd dat heeeeeeeel veel mensen hier op het forum juist hun best doen iedere dag om alle vragen van nieuwe leden te beantwoorden, want het lijkt nu net of we hier allemaal secreten zijn die iedereen aanvallen als ze een vraag stellen, ik zit hier inmiddels (volgens mij) 4 jaar op het forum en ik heb altijd ervaren dat ik heel goed ben geholpen en dat ik altijd op het forum terecht kon met mijn vragen. En ik probeer ook altijd vragen op een vriendelijke manier te beantwoorden, ook al is de vraag al 100 keer gesteld en zo zijn er nog heel veel bp'ers die dit doen. En ja als je adviezen geeft en daar niks mee doet dan kan het zijn dat mensen een beetje geïrriteerd reageren, maar verder doet iedereen hier gewoon uit goede wil (omdat ze het leuk vinden) alles om mensen die net beginnen met barfen goed op weg te helpen.
En als men het niet met je eens is oid dan is dat toch geen reden om je dit continu persoonlijk aan te trekken en dit als aanval te bestempelen.

Zo, dit moest ik even kwijt. ;)
oww.. volgens mij heb ik dat een aantal keren genoemd hoor..
in mijn eigen vragen topic iig zeker weten!
ik ben heel goed geholpen.. veel mensen met een berg geduld.. ook in prive berichten..
zoals ik al zei.. iedereen geeft om honden.. en dat is wat ons bindt.. super vind ik dat!
(ow.. en laten we de katten ook niet vergeten natuurlijk.. :)  ;D

wat ik wel even wil zeggen is dat iets je persoonlijk aantrekken voor sommige mensen geen keuze is..
het is iets wat niet zonder veel oefening aan en uit te zetten is..
voor sommigen komen dingen soms hard binnen.. zeker als men onzeker is.. :)
er wel of niet bij stilstaan of het wel of niet terecht is wat er gezegd wordt is natuurlijk wel een keuze..
maar dat verzacht niet altijd alles..

maar nogmaals..
ik ben heel blij met alle tips en tricks en reacties..
vrolijk en minder vrolijk.. :)

:-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door