Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door verwonderd
#951636
Eh @ 202 Spots: Ik weet wel wat BARF betekent hoor...Alleen Tyler niet (die zich nu een breuk lacht vanwege alle reacties, of niet, omdat hij/zij barfplaats.nl niet meer bezoekt).

Ik, verwonderd, deed een poging een cynische opmerking te maken (hetgeen niet is gelukt blijkbaar! jammer!): BARFING, to BARF bestaat nl helemaal niet. B.A.R.F. ofwel BARF geeft aan dat het geen woord maar een afkorting is, hetgeen ik Tyler probeerde duidelijk te maken.

Je deed een beetje lelijk naar iemand die haar noorse bosliefje sinds kort kvv voert met B.A.R.F. (ik ben nl een beginnelingetje).

Zie mijn topic parasieten en diverse reacties hier en daar.
Laatst gewijzigd door verwonderd op wo 16 apr 2008, 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door maddoc
#951752
verwonderd schreef:
Ik, verwonderd, deed een poging een cynische opmerking te maken (hetgeen niet is gelukt blijkbaar! jammer!)
Het kwam wel over hoor (iig bij mij) ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#952152
202spots schreef:
En Pike...je moest is weten wie er "hier" allemaal echte BARF aan de honden (en katten)te eten geeft!
Maar dan toch wel die met hoofdletters hoop ik  ;D ;D
Door Danny
#952265
Jammer dat deze persoon verfer niet meer reageerd.....
Door - pien -
#952268
Danny schreef: Jammer dat deze persoon verfer niet meer reageerd.....
Of niet natuurlijk  ::)
Door 202Spots
#952462
verwonderd schreef: Eh @ 202 Spots: Ik weet wel wat BARF betekent hoor...Alleen Tyler niet (die zich nu een breuk lacht vanwege alle reacties, of niet, omdat hij/zij barfplaats.nl niet meer bezoekt).

Ik, verwonderd, deed een poging een cynische opmerking te maken (hetgeen niet is gelukt blijkbaar! jammer!): BARFING, to BARF bestaat nl helemaal niet. B.A.R.F. ofwel BARF geeft aan dat het geen woord maar een afkorting is, hetgeen ik Tyler probeerde duidelijk te maken.

Je deed een beetje lelijk naar iemand die haar noorse bosliefje sinds kort kvv voert met B.A.R.F. (ik ben nl een beginnelingetje).

Zie mijn topic parasieten en diverse reacties hier en daar.
Lelijk doen? ??? 'Misschien had ik er tig smiley achter moeten zetten ;) ;) ;) ;)
want t was eigenlijk gewoon als vraag bedoeld  hoor  ;) ;) ;) ;) ;) ;)
maar wanneer je 'n gewone vraag zonder  :D al beetje lelijk noemt...
komt dat soms omdat je zelf 'n cynische opmerking had gemaakt? ???
Maar fijn dat je K.V.V voert hoor 8)

Maar dan toch wel die met hoofdletters hoop ik
Ja hoor,mar dan wel B.A.R.F. met de puntjes er tussen   ;):D
Door dorinekok
#952517
In feite heeft de eerste schrijver gewoon gelijk maar ja, ik kan ook wel iets gaan beweren. Het voegt gewoon niets toe.

Ook ik heb trouwens wel heel lang gedaan om het woord BARF te gebruiken en nog zeg ik niet dat ik BARF maar vers of natuurlijk voer. Barfspulletjes vind ik ook zo'n raar woord eigeniljk eerlijk gezegd. Ik merk ook dat er veel mensen zijn die ineens niet meer weten waar ze hun "barfspulletjes" in het buitenland moeten halen. Alsof dat niet gewoon dieronderdelen zijn.  ::)

Nou, ookal voegt het tocpic niets toe, het is een leuk taalspelletje.
Gebruikersavatar
Door pike
#952647
dorinekok schreef: In feite heeft de eerste schrijver gewoon gelijk maar ja, ik kan ook wel iets gaan beweren. Het voegt gewoon niets toe.

Ook ik heb trouwens wel heel lang gedaan om het woord BARF te gebruiken en nog zeg ik niet dat ik BARF maar vers of natuurlijk voer. Barfspulletjes vind ik ook zo'n raar woord eigeniljk eerlijk gezegd. Ik merk ook dat er veel mensen zijn die ineens niet meer weten waar ze hun "barfspulletjes" in het buitenland moeten halen. Alsof dat niet gewoon dieronderdelen zijn.  ::)

Nou, ookal voegt het tocpic niets toe, het is een leuk taalspelletje.
Mijn ervaring is dat als je zegt dat je vers voert men gelijk aan kvv denkt. Dat zorgt nog al eens voor verwarring.  En "ïk voer dieronderdelen" praat toch niet zo lekker weg als "ik voer barf" .  En in het buitenland koop ik dus ook barfspullen en voor onszelf gewoon vlees :D
Door roefus
#952649
pike schreef: Mijn ervaring is dat als je zegt dat je vers voert men gelijk aan kvv denkt. Dat zorgt nog al eens voor verwarring.  En "ïk voer dieronderdelen" praat toch niet zo lekker weg als "ik voer barf" .  En in het buitenland koop ik dus ook barfspullen en voor onszelf gewoon vlees :D
Ik zou in het buitenland toch eerder om kip vragen, of rundsvlees...als ik bij 'n slager sta  ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#952656
Ja zou je zeggen maar ik koop in de supermarkt daar staat geen slager  ::)
Een maal heb ik een winkelmevrouw gevraagd of een vacuüm verpakt stuk vlees rauw of gekookt was, het was namelijk niet te zien door de verpakking. Nou, die kreeg zowat een rolberoerte. Was blijkbaar wel een heel erg vreemde vraag, en het antwoord moet ik nog steeds krijgen  >:( Dus ik vis maar gewoon mijn spulletjes uit de koeling  :D (bij de slager zou het zowiezo niet betaalbaar zijn :()
Door roefus
#952657
pike schreef: Ja zou je zeggen maar ik koop in de supermarkt daar staat geen slager  ::)
Een maal heb ik een winkelmevrouw gevraagd of een vacuüm verpakt stuk vlees rauw of gekookt was, het was namelijk niet te zien door de verpakking. Nou, die kreeg zowat een rolberoerte. Was blijkbaar wel een heel erg vreemde vraag, en het antwoord moet ik nog steeds krijgen  >:( Dus ik vis maar gewoon mijn spulletjes uit de koeling  :D (bij de slager zou het zowiezo niet betaalbaar zijn :()
na....je barft er maar lekker op los hoor  ;D
Door dorinekok
#952738
pike schreef: Mijn ervaring is dat als je zegt dat je vers voert men gelijk aan kvv denkt. Dat zorgt nog al eens voor verwarring.  En "ïk voer dieronderdelen" praat toch niet zo lekker weg als "ik voer barf" .  En in het buitenland koop ik dus ook barfspullen en voor onszelf gewoon vlees :D
Gek, dat heb ik dus helemaal niet. Het klopt wel hoor want ik lees dat hier ook wel. Dan gaat het over vers en dan blijkt dat kvv te zijn.
Maar is dat niet iets dat er op Barfplaats van gemaakt is of is dat algemeen zo? Ik weet het niet hoor, ik loop niet in Nederland rond om het te kunnen controleren.
Maar goed, BARF is dus gewoon een ingeburgerd woord geworden. Net zoals er zoveel worden veranderd zijn van een merknaam naar een werkwoord. De ergste is nog wel Sonjabakkeren.  ;D
Door verwonderd
#952761
202spots schreef: maar wanneer je 'n gewone vraag zonder  :D al beetje lelijk noemt...
komt dat soms omdat je zelf 'n cynische opmerking had gemaakt? ???
8)
Ik stelde mijn (cynische) vraag aan degene die de topic was gestart, niet aan degenen die hun dieren op welke manier dan ook vers voeren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door