Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door evenstar
#944744
Ik zag op de website van hun dat je een orgaanpakket kan kopen met een kop er bij. Mijn vraag is kunnen honden zo'n kop makkelijk weg krijgen.
Ze eten hier hier zelf kippen vleugels en ook karkas en poten maar ribben gaat moeilijk. 
Door Happy Tail
#944908
hier gaat de kop er makkelijk in, je kunt em eventueel in 4ren laten snijden, dan combineer je het met  wat orgaanvlees. Maar hier komt een halve lamskop er beter uit dan ribben. als je om lamskop vraagt dan valt de hardheid volgens mij (en Baya)echt mee.
Door DaisyD
#945451
De kop is meestal eenmaal doormidden gezaagd en daardoor heeft mijn hond er genoeg houvast aan. Ze eet ze beter en verteerd ze beter dan de geitenribben. Deze vind ik erg kaal en glibberig, ook spugt ze vaak stukjes uit.
De orgaanpakketten stellen niet zoveel voor; Hartje, longen (weinig voedingswaarde) en  lever!  ik mis hier dus de nieren en de verhouding is een beetje scheef.
Van de lever mogen ze niet teveel per week. maar wel handig als je het aanvult met nier; testikels en pens


grtjs Daisy en Co
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door