Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door martine77
#928548
Manlief heeft weinig te zeggen over de honden...
Hij houd van ze,wil ze niet kwijt en doet er een hoop mee hoor..(is weken van slag als er iets met één van de honden is)maar ik ben degene die overal voor opdraait...DA,verzorging en voeding...

Hij moet mij dus niet gaan vertellen wat ik wel of niet wil geven aan ze.. ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#928656
martine77 schreef: Manlief heeft weinig te zeggen over de honden...
Hij houd van ze,wil ze niet kwijt en doet er een hoop mee hoor..(is weken van slag als er iets met één van de honden is)maar ik ben degene die overal voor opdraait...DA,verzorging en voeding...

Hij moet mij dus niet gaan vertellen wat ik wel of niet wil geven aan ze.. ;)
Kijk zo moeten we het horen :D 8) ;D
Door Huskymeisje
#929278
martine77 schreef:
Manlief vind het allemaal maar niets...MANNEN!! >:(
(sorry voor de mannen hier,niet alle mannen zijn zo hoor.. 8))
BRUL. Ik heb hier ook zo'n man. Die moest er echt ontzettend aan wennen. Hij zal ze nog steeds niet de barf geven maar hij staat nu wel 's ochtends het ontbijt voor de dames te maken. Is altijd kvv met een beetje groentemix. De ene dag doe ik er dan wat biogarde bij en de andere dag een eitje.
Door *Nicole*
#929507
hier eentje die het ook liever niet geeft. in uiterste nood zoals morgen ochtend ben ik pas na 11e  thuis kom uit een slaapdienst en ja dan moet je wel ik zorg altijd dat er dan wat makkelijks ligt. Hij zal het echt niet zo aanraken zelfs geen kippennek hihi

Tja hij doet ook weinig aan verzorging ik badder hem altijd en zorg dat hij zo ver als kan geschuurblokt is. Maarja vriend lief zal echt wel mee moeten naar de dierenarts want alleen red ik het niet.
ruim 70 kilo dat zich overal wil verstoppen en echt niet even dapper blijft zitten. Goed vasthouden tegen de muur zetten dan lukt het wel mijn spierballen redden het helaas niet
Laatst gewijzigd door *Nicole* op zo 09 mar 2008, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Red_Hunter
#930305
*Nicole* schreef: hier eentje die het ook liever niet geeft. in uiterste nood zoals morgen ochtend ben ik pas na 11e  thuis kom uit een slaapdienst en ja dan moet je wel ik zorg altijd dat er dan wat makkelijks ligt. Hij zal het echt niet zo aanraken zelfs geen kippennek hihi

Tja hij doet ook weinig aan verzorging ik badder hem altijd en zorg dat hij zo ver als kan geschuurblokt is. Maarja vriend lief zal echt wel mee moeten naar de dierenarts want alleen red ik het niet.
ruim 70 kilo dat zich overal wil verstoppen en echt niet even dapper blijft zitten. Goed vasthouden tegen de muur zetten dan lukt het wel mijn spierballen redden het helaas niet
Mijn vriend geeft twee avonden eten, maar ik moet wel zorgen dat er niet gehakt of gesneden hoeft te worden. Dus eendennekken met groente is ok.
Eerst barfte ik alleen op de dagen dat ik eten gaf, dus we gaan vooruit.
Nu geven we nog KVV 's morgens en daar kan ik hem nog niet vanaf krijgen, maar we hebben geduld 8)

De dierenarts lukt mij wel alleen, maar mijn hond weegt maar 40 kg en gaat rustig slapen in de wachtkamer ;D

Groetjes Trudie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door