Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#945124
Ik stop er gewoon iedere keer een klein plukje in en dat stamp ik door met de bijbehoordende stamper en ik heb eerlijk gezegd nooit file. Ik maal een hele bak bladgroente achter elkaar. Wat gek toch, dat de meeste mensen daar problemen ondervinden en ik dus totaal niet? Snap er niks van.... Misschien dat ik door mijn aangeboren onhandigheid juist handig ben met de Campion Juicer ;D
#946708
Ik heb via marktplaats een Champion Juicer aangeschaft. Op zich ben ik er heel blij mee, alleen ...... er zit een Duits- en Engelstalige gebruiksaanwijzing bij. Geen Nederlandse. Ik kom er nu niet helemaal uit.
Bij de juicer zitten 2 verschillende zeefjes/raspen en een dicht plaatje die je aan de onderkant van het "tuitje" kunt schuiven. Nu weet ik niet wat ik wanneer moet gebruiken. Wie kan mij het gebruik in het kort uitleggen?  ???
#946722
Je kunt ze beiden gebruiken,ik merk eerlijk gezegd weinig verschil wat ik erin schuif.
Grote bak eronder en het sap en de pulp valt in 1 bak.
Ik heb er overigens maar 1 raspje bij en een wat groter zeefje,waar die voor is weet ik ook niet,mij lijkt het weinig met het apparaat te maken te hebben.
Het dichte plaatje merk ik dus geen verschil met het raspje.
Succes. ;)
#946733
Antonia schreef: Ik heb via marktplaats een Champion Juicer aangeschaft. Op zich ben ik er heel blij mee, alleen ...... er zit een Duits- en Engelstalige gebruiksaanwijzing bij. Geen Nederlandse. Ik kom er nu niet helemaal uit.
Bij de juicer zitten 2 verschillende zeefjes/raspen en een dicht plaatje die je aan de onderkant van het "tuitje" kunt schuiven. Nu weet ik niet wat ik wanneer moet gebruiken. Wie kan mij het gebruik in het kort uitleggen?  ???
Om te pureren moet je dat dichte plaatje tegen de tuit doen en dan dat langwerpige ding er overheen schuiven.
Doe de  binnewerk met de messen erin en duw de hele  tuit met draaibeweging in de machiene zodat ie vast zit..
dan kan je de trechter er op zetten en de machine aan zetten en gooi je er  eerst maar 'n wortel erin, duw naar beneden met de stamper en dan komt de sap samen met de gepureerde wortel er aan ''t eind van de tuit uit..
Wanneer je de zeefplaatje onder de tuit zet, dan komt daar alleen het sap aan de onderkant van de tuit uit, en de pulp komt uit het einde an de tuit.
zet met pureren van mix 'n lange bak onder de hele tuit,want soms lekt er sap bij 't begin maar het meeste komt dus uit de voorkant van de tuit..
snappie 't nog? :D
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 07 apr 2008, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
#946739
202spots schreef: Om te pureren moet je dat dichte plaatje tegen de tuit doen en dan dat langwerpige ding er overheen schuiven.
Doe de  binnewerk met de messen erin en duw de hele  tuit met draaibeweging in de machiene zodat ie vast zit..
dan kan je de trechter er op zetten en de machine aan zetten en gooi je er  eerst maar 'n wortel erin, duw naar beneden met de stamper en dan komt de sap samen met de gepureerde wortel er aan ''t eind van de tuit uit..
Wanneer je de zeefplaatje onder de tuit zet, dan komt daar alleen het sap aan de onderkant van de tuit uit, en de pulp komt uit het einde an de tuit.
zet met pureren van mix 'n lange bak onder de hele tuit,want soms lekt er sap bij 't begin maar het meeste komt dus uit de voorkant van de tuit..
snappie 't nog? :D
Ik denk dat ik het begrepen heb en ga het morgen op mijn gemakkie eens uitproberen. Ik laat de resultaten weten  :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door