Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door evenstar
#878764
geer schreef: ALs ik het vergeten ben dan peur ik het in een bak warm water, is het zo ontdooid!
dat doe ik ook gewoon in warm water is het zo ontdooid geleerd van de koks toen ik nog in de horeca werkte werkt perfect  :) :)
Door Hanna
#878883
Ik wil ook nog wel eens het te laat uit de diepvriezer halen! Ik zet het dan in een bak op de verwarming... is in no time ontdooid!

Ik heb tot nu toe 1x iets uit de supermarkt gehaal en dat was een heel haantje...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#878968
Fatima schreef: Als ik ze een dag geen eten geef, vreten ze de baas op...stelletje hongerlijers  :)
Nou, geen eten doe ik ook niet aan, maar als ik vergeten zou zijn iets uit de vries te halen dan pak ik wel even eits wat snel ontdooit, stapel kipkarkassen, eendnekken e.d. gooi het in een emmer warm water en binnen ee uurtje hebben ze dan alsnog wat te knagen :)
Door Mevroi Kruim
#879034
Mijn honden krijgen ook gewoon niks als ik het een keer vergeet, en voor de katten gooi ik iets in warm water. Voor 20 euro voeren, mwah, dachtutniet. Ja, voor 3 weken  ;D
Door pallas
#879092
Voor echte "nood"gevallen heb ik meestal wel een kilo eendenekken in de vriezer. Een poosje in lauw water, beetje groente, eitje erbij: klaar is de maaltijd :)
Werkt ook bij verse sardientjes heel goed!
maar ja, ze zijn ook wel eens op...en dan dus ,maar geen eten..

Bij wedstrijden neem ik ook altijd eendenekken bevroren mee, lekker makkelijk ;)
Door hermine
#879110
Ik heb voor dit soort gevallen altijd een blikje vis staan. Maar dat je voor je honden speciaal naar de supermarkt bent gegaan, vind ik wel heel lief van je.
Door Chaos
#879213
Komt hier ook wel eens voor hoor. En als ik nog boodschappen moet doen neem ik speciaal wat voor ze mee. Maar wel goedkoop dan hoor. Iets van kippepoten of zo, 2,50 de kilo is nog wel te doen.
Maar meestal haal ik alsnog wat uit de vriezer, bij voorkeur iets wat als een plat pakketje is ingevroren i.p.v. een grote bonk. Dat ontdooit het snelst in warm water.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door