Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door annielaumen
#869416
toen astrid nog brokken at dronk ze erg veel
nu drinkt ze bijna niks meer
wel met wandelen af en toe uit de beek of vijver
of als het geregend heeft

groetjes annie laumen
Door Bobo
#869716
gemmaa schreef: had pas een nieuwe drinkbak gekocht, denk dat ik er maar een plant inzet ;)
Goed idee!  ;D ;D ;D
Door Minna
#869968
Haha, ik had net een br*kkenhond een week lang logeren...wat een zuipfestijn, toen herinnerde mij nog dat met br*k wij ook wel 10 keer per dag de bak moesten vullen, nu doen we het wel elke dag een keertje maar waarom eigenlijk..? ;D
Gebruikersavatar
Door Dian
#869970
na een gedroogd pensstaafje of een stuk gedroogd kipfilet of runderlong wordt er wel behoorlijk gedronken.

Ook toen Rakker nog panharing beliefde :P
Door Linda en Boomer
#870975
Bij ons hier ook zo. Het werd drastisch minder toen ik over ging op rauw.
Met brok was het een groot waterballet met een spoor water door het hele huis. Dus in alle opzichten is het beter.
Alleen na inspanning en tijdens wandelingen wordt er nog echt gedronken.

Linda
Door cylke
#871550
Hier ook enkel na een gedroogd stuk vlees ofzo.

Of als ze idd veel gelopen hebben (met een spoor tot gevolg  :P)

Vooral Yengees is veel verminderd met drinken toen ze overging van Nutro naar Duck...
Chelsey drinkt ook veel minder... :)
Door aalsmeer
#872217
Rovanna schreef: Ja dat is heel normaal. Hier drinken ze nooit meer uit hun waterbak. Als ze al drinken is dat gewoon regenwater of slootwater.
Jack ook die drinkt zelden uit zijnbak.
Maar russel drinkt wel veel vind ik.
Door Greece
#872368
Viel mij ook heel snel op nadat ik ben overgegaan op KVV dat er bijna niet meer gedronken wordt. Ja in het bos uit waterpoelen en zo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door