Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#860891
hier gaat paardenvlees snel naar binnen :)

Verleden week in Rotterdam 5 kilo paardenvlees gekocht en voor de baas een paardenbiefstuk,hij vond het ook heerlijk.

Ik zelf vind paardenvlees niet zo lekker.
Door dorinekok
#860913
Zelf nog nooit paardenvlees gegeten en ook niet gegeven. Maar dat je het in bouillon kookt???? Waarschijnlijk om de smaak wat te vervagen? Maar let er op dat je het dan wel erg zout maakt. Ze zullen er niet direkt bij dood neervallen vermoed ik maar beter niet in bouillon lijkt me.
Door roefus
#860986
dorinekok schreef: Zelf nog nooit paardenvlees gegeten en ook niet gegeven. Maar dat je het in bouillon kookt???? Waarschijnlijk om de smaak wat te vervagen? Maar let er op dat je het dan wel erg zout maakt. Ze zullen er niet direkt bij dood neervallen vermoed ik maar beter niet in bouillon lijkt me.
Bouillon hoeft niet zout te zijn, als je zelf even wat bouillon trekt van wat kiponderdelen.
Door Drijver
#865014
pike schreef: Hier lusten ze allebei paard. Zowel stooflappen van de supermarkt als het paardevlees van Herby. Ze hebben trouwens nog nooit gemutst met  spiervlees van welk zoogdier dan ook  8)
Door *wendy*
#865222
Geen idee eigenlijk  :)

Zelf ben ik ook een paardenliefhebber, maar varkens en koeien zijn ook leuk. Toen ik zelf nog heel fanatiek paard reed at ik zo af en toe wel paardenbiefstuk, behalve als 1 van onze paarden of van bekenden naar de slachter was gegaan. Dan at ik minstens een half jaar geen paard. Eigenlijk heel maf als je dit zo leest, maar ja dat ben ik dan ook wel  ;D
Door Danny
#865227
Ik heb het uit de vriezer gehaald...ze krijgt het morgen, ben benieuwd...

Ik vond zelf een paardenbiefstukje ook wel lekker hoor.....maar de laatste jaren nooit meer gegeten eignlijk...
#865359
Ik ook alleen vroeger. Bij mijn vriendinnetje. Paardenbiefstuk met frietjes en dan de jus van de biefstuk over de frietjes....... heeeeeeeeeeeeeeerlijk.
Maar nu zou ik het voor mezelf nooit meer kopen. Probeer sowieso al minder vlees te eten.
Voor de hondjes was een experiment maar heb er dagen tegen aan lopen hikken om het uit de vriezer te halen. 't Was kopvlees..... overigens minder smerig dan runderkopvlees, daar ging ik echt van over mijn nek.  :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door