Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Deesje
#863269
tis allemaal bagger.. er zijn mensen die tegen mij zeggen dat ik overal complottheorieen achter zoek maar ik ben ervan overtuigd dat tgenwoordig alles in dienst van de commercie staat..

kijk naar: benzineprijzen, gezondheidszorg, terroristen-dreiging, voedingsmiddelen... enzenz.. zolang de mensen bang zijn voor vanalles en nog wat bloeit de economie..
en er zit meer achter dan ik ooit zal willen weten..

en dierentuinen zijn helemaal ellendig.. ook weer een mooie afspiegeling van het egoisme van de mens (laten we lekker alle wilde dieren in een hokje stoppen - ze er overdag verplicht uit gooien om tentoongesteld te worden en 90% stereotype (debiel) gedrag te laten ontwikkelen omdat ze blootgesteld worden aan zo'n berg stress, daarnaast voeren we ze lekkere brokjes en liefst ook nog terwijl tientallen kindjes op een raam staan te bonken en lopen te gillen... en ja hoor groot nieuws.. er is weer een babybeestje geboren, laten we met heel nederland gaan kijken)
Door Laura2004
#863277
Deesje schreef: tis allemaal bagger.. er zijn mensen die tegen mij zeggen dat ik overal complottheorieen achter zoek maar ik ben ervan overtuigd dat tgenwoordig alles in dienst van de commercie staat..

kijk naar: benzineprijzen, gezondheidszorg, terroristen-dreiging, voedingsmiddelen... enzenz.. zolang de mensen bang zijn voor vanalles en nog wat bloeit de economie..
en er zit meer achter dan ik ooit zal willen weten..

en dierentuinen zijn helemaal ellendig.. ook weer een mooie afspiegeling van het egoisme van de mens (laten we lekker alle wilde dieren in een hokje stoppen - ze er overdag verplicht uit gooien om tentoongesteld te worden en 90% stereotype (debiel) gedrag te laten ontwikkelen omdat ze blootgesteld worden aan zo'n berg stress, daarnaast voeren we ze lekkere brokjes en liefst ook nog terwijl tientallen kindjes op een raam staan te bonken en lopen te gillen... en ja hoor groot nieuws.. er is weer een babybeestje geboren, laten we met heel nederland gaan kijken)
Ik kan niet anders dan me hier helemaal bij aan te sluiten, het enige wat telt in onze maatschappij is het kapitaal, niets meer niets minder en alles is in dienst van het vergroten van dit kapitaal.
En om dit nu complotheorieën te noemen vind ik vreemd, het is gewoon een realistische kijk op de samenleving.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#863599
Deesje schreef: tis en dierentuinen zijn helemaal ellendig.. ook weer een mooie afspiegeling van het egoisme van de mens (laten we lekker alle wilde dieren in een hokje stoppen - ze er overdag verplicht uit gooien om tentoongesteld te worden en 90% stereotype (debiel) gedrag te laten ontwikkelen omdat ze blootgesteld worden aan zo'n berg stress, daarnaast voeren we ze lekkere brokjes en liefst ook nog terwijl tientallen kindjes op een raam staan te bonken en lopen te gillen... en ja hoor groot nieuws.. er is weer een babybeestje geboren, laten we met heel nederland gaan kijken)
Afschuwelijk, ik vind het totaal niet leuk om in een dierentuin rond te lopen. Ik doe het trouwens ook niet meer. >:(
Trouwens het zijn niet alleen kinderen, ook volwassenen kunnen zich behoorlijk achterlijk gedragen.
Door dorinekok
#863760
Deesje schreef: tis allemaal bagger.. er zijn mensen die tegen mij zeggen dat ik overal complottheorieen achter zoek maar ik ben ervan overtuigd dat tgenwoordig alles in dienst van de commercie staat..

kijk naar: benzineprijzen, gezondheidszorg, terroristen-dreiging, voedingsmiddelen... enzenz.. zolang de mensen bang zijn voor vanalles en nog wat bloeit de economie..
en er zit meer achter dan ik ooit zal willen weten..

en dierentuinen zijn helemaal ellendig.. ook weer een mooie afspiegeling van het egoisme van de mens (laten we lekker alle wilde dieren in een hokje stoppen - ze er overdag verplicht uit gooien om tentoongesteld te worden en 90% stereotype (debiel) gedrag te laten ontwikkelen omdat ze blootgesteld worden aan zo'n berg stress, daarnaast voeren we ze lekkere brokjes en liefst ook nog terwijl tientallen kindjes op een raam staan te bonken en lopen te gillen... en ja hoor groot nieuws.. er is weer een babybeestje geboren, laten we met heel nederland gaan kijken)
Bedankt! mijn gevoel idem dito. Niet allen over de dierentuinen maar ook over je eerste 2 alinea's
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door