Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#868523
Ik heb vandaag de snijmachine geleend van mams om eens te kijken of het wat is. Ik moet zeggen het was een groot succes. Ik had biologische lever 20% laten ontdooien en die machine sneed als een warm mes door boter heen. Kortom allemaal mooie even dikke/lange plakken. Ik heb dan ook gelijk een eigen snijmachine gekocht, volgende week maar eens met pens proberen.
Door Nynke
#868586
Nee Judith, volgens mij is dat niet de bedoeling van drogen. Drogen moet juist heel lang op een hele lage temperatuur.
Door judith1967
#868608
Nynke F schreef: Nee Judith, volgens mij is dat niet de bedoeling van drogen. Drogen moet juist heel lang op een hele lage temperatuur.
Oke,das jammer dan
Dan hou ik het maar bij gekookt ;)
Door Chaos
#868870
Cindy de Wolf schreef: Ik heb vandaag de snijmachine geleend van mams om eens te kijken of het wat is. Ik moet zeggen het was een groot succes. Ik had biologische lever 20% laten ontdooien en die machine sneed als een warm mes door boter heen. Kortom allemaal mooie even dikke/lange plakken. Ik heb dan ook gelijk een eigen snijmachine gekocht, volgende week maar eens met pens proberen.
He, dat is goed om te horen :D
Ik ben daar ook nog steeds over aan het nadenken, of het handig is om er een aan te schaffen. Welke snijmachine heb jij?
Zou je het willen laten weten of het ook lukt met de pens? Ik ben zeer benieuwd!
Door Cindy de Wolf
#869078
Chaos schreef: He, dat is goed om te horen :D
Ik ben daar ook nog steeds over aan het nadenken, of het handig is om er een aan te schaffen. Welke snijmachine heb jij?
Zou je het willen laten weten of het ook lukt met de pens? Ik ben zeer benieuwd!
Ik heb vandaag weer wat lever gesneden en echt het is een verademing. Die van mijn mams is een oudje van het merk Graef. Zelf heb ik deze gekocht;
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0174212469 Als ik zie hoe makkelijk de lever gaat als het voor 20% ontdooid is verwacht ik met de pens hetzelfde resultaat.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door