Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#822945
ik geef het ook met kop en al vind het ook zielig gezicht. vooral toen ik het voor het eerst zag. bevroren zag ik niet dat er een kop aan zat. toen het ontdooit was pakte ik het blijkbaar op bij de ogen ik dacht dat ik over mijn nek ging ;D :D van schrik gooide ik dat karkas wel nou de honden wisten wel raad. ook met de tandjes ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#823071
gisteren hebben ze echte konijn karkas op(net zo iets als de kipkarkas) ze hebben alle 3 vannacht gespuugd; harde stukjes en veel gal.
Ik had ze ook alle 3 vantevoren 200gr hart gegeven.
Deed ik iets verkeerd of hebben ze niet goed gekraakt?
Maakt me des nieuwsgieriger hoe dat vanavond met zo'n heel konijn gaat.
Had gisteren toevallig verkeerde vlees uit gehaald(moest kip zijn) dus vandaar 2 keer achter elkaar konijn.
groetjes ellen
Door jantjehermien
#823088
Vreemd dat ze alledrie gespuugd hebben.Hier geef ik ze regelmatig een compleet konijn met haar en al.Dat heeft nog nooit problemen gegeven.Alles gaat op.Dan zijn alle verhoudingen naar mijn mening ook precies goed (bot,spiervlees orgaan).Het enige wat ik kan bedenken met betrekking tot het spugen dat het misschien te veel bot was.Of dat ze het te gulzig hebben gegeten?Maar meestal komt het er dan gelijk wel weer uit.Ach ik bedenk ook maar wat. :-\
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#823090
nee, ze waren niet gulzig maar aten het bedaard op.
Het was wel veel bot  en daarom gaf ik hart van tevoren.
verder zou ik 't ook niet weten, moet wel zeggen dat die kanjers van mij wel erg snel spugen hoor, zeker van bot.
ellen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#823156
haal ik de net de zakjes met de konijn open zit er 2 zakken bij met alleen koppen!!!
Moet ik ze dan maar ieder 1 of 2 koppen geven of......................
haal in ieder geval nog maar even wat anders uit want om ze alleen maar koppen te geven............
ellen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#823228
geloof niet dat ik ze geef, pak ze net uit het zakje, bekijk zo'n koppie en prompt draait mijn maag 3 keer in de rondte.
Maar dat is niet alles, steekt er achter dat konijnenkoppie en verdomd scherp botje wat zo in m'n vinger terecht komt, zit nu met een pleister op m'n zere vinger :(
Moet er eigenlijk niet aan denken dat zo'n botje bij 1 van de honden in de strot steekt.
Ik ben geloof ik nog niet toe aan 't geven van koppen :-[ :-[
ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door