Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door roefus
#738995
judith1967 schreef: Marko heeft vlees staan te hakken,natuurlijk zonder plank eronder,nu heb ik een stuk uit mijn aanrechtblad :'(

Zo, dat is mooi balen, zeg.  :o
Door judith1967
#739004
roefus schreef:
Zo, dat is mooi balen, zeg.  :o
Jaa,zeg dat wel. :cryss:
volgende keer moet ie maar een snijplank eronder leggen,anders heb ik dadelijk allemaal  stukjes uit mijn werkblad.
Door Eef+Stippels
#739315
judith1967 schreef: Marko heeft vlees staan te hakken,natuurlijk zonder plank eronder,nu heb ik een stuk uit mijn aanrechtblad :'(
:o :o

Wat zonde! Misschien moet je een hakblok voor hem aanschaffen, kan ie zich lekker uitleven  ;D
Door judith1967
#768260
Ik gebruik nu alweer een tijd die Snip-Snap huishoudschaar voor al mijn vlees.
Maar hij wordt bot.Was zaterdagavond mijn lamssnippers aan het knippen,nou ik kwam er bijna niet doorheen.Gelukkig had ik nog 2 andere scharen liggen.

En toevallig zie Marko het ook gisteren dat ie bot werd. ???
Hebben jullie daar ook lasr van.
En kan ik hem dan met zo'n aanzetstaal scherp maken??
Door judith1967
#768437
judith1967 schreef: Ik gebruik nu alweer een tijd die Snip-Snap huishoudschaar voor al mijn vlees.
Maar hij wordt bot.Was zaterdagavond mijn lamssnippers aan het knippen,nou ik kwam er bijna niet doorheen.Gelukkig had ik nog 2 andere scharen liggen.

En toevallig zie Marko het ook gisteren dat ie bot werd. ???
Hebben jullie daar ook lasr van.
En kan ik hem dan met zo'n aanzetstaal scherp maken??
Qute mijn eigen berichtje maar eventje.

We hebben vanavond met het knippen onogeens goed gekeken naar deschaar,maar het schroefje zit te los.daardoor zit er speling in de schaar,waardoor die niet meer goed knipt.
Dus nu even het schroefje aandraaien,en dan doet ie het hopelijk weer goed.!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door