Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mijnpon
#713331
karin2 schreef: nou ,mijn ervaring is dat een PON nogal véél lust  ;)
;D dat is fijn om te horen, ik ben benieuwd  ;)
Door mijnpon
#713334
karin2 schreef: Mijn ouders hebben vroeger PON 's gefokt  ;)

Wat leuk  ;D ;D
Nou, ik ben ook gek met mijn Nizinny en ik hoop dit jaar een teefje te verwelkomen.
Mijn wens is dan een keer een nestje met haar te fokken.

Wat is de (honden)wereld toch klein hè  ;)
Door karin2
#713341
mijnpon schreef: Wat leuk  ;D ;D
Nou, ik ben ook gek met mijn Nizinny en ik hoop dit jaar een teefje te verwelkomen.
Mijn wens is dan een keer een nestje met haar te fokken.

Wat is de (honden)wereld toch klein hè  ;)
ja er zitten hier nog een paar met PON's dacht ik .

zelf zijn mijn ouders jaaren geleden al gestopt met fokken wegens een drukke horecazaak begonnen .
Door mijnpon
#713394
karin2 schreef: ja er zitten hier nog een paar met PON's dacht ik .

zelf zijn mijn ouders jaaren geleden al gestopt met fokken wegens een drukke horecazaak begonnen .
Wat ontzettend leuk zeg. Onder welke naam fokten je ouders de nizinny's?
Door Ponneke
#713422
karin2 schreef: Mijn ouders hebben vroeger PON 's gefokt  ;)





Ohw....leuk......hadden zij een kennelnaam....?....zoja...welke als ik vragen mag.
Ik heb sinds 1978 een PON.
Sinds 8 jaar fok ik er mee.
Door kaszi
#713427
En wij fokken sinds 1971 met Nizinny's!  Wat is het wereldje toch klein. Over paling weet ik niet veel, hier krijgen ze als vis voorlopig zalm, heb ook nog tong in de vriezer liggen. 
Door mijnpon
#713428
Ponneke schreef:



Ohw....leuk......hadden zij een kennelnaam....?....zoja...welke als ik vragen mag.
Ik heb sinds 1978 een PON.
Sinds 8 jaar fok ik er mee.
Hallo Ponneke, gezellig dat je er ook bent  ;D ;D ;D
Door mijnpon
#713435
;D ;D Hallo Kaszi......
Als ik heb ervaren hoe Nienou van de paling heeft gesmuld, zal ik 's wat voor jou honden meenemen!!!
Gebruikersavatar
Door pike
#713502
mijnpon schreef:
Wanneer jullie vis voeren (dus even in het algemeen). Vervangen jullie dan één maaltijd in vis óf krijgen ze één dag alleen maar vis. (echte beginnersvraag  :-[)
hier krijgen ze één maaltijd op één dag. Ze lusten geen koppen/ingewanden hier. Dus ik geef het visvlees (met graat), als spiervlees. De graat tel ik niet mee want dat stelt niet zo veel voor. Dus naast hun vleesbot, bijv. kipkarkas, krijgen ze visvlees.
Dat krijgen ze één maal in de week.
Zouden ze wel viskoppen en -ingewanden eten, dan zouden ze gewoon een hele vismaaltijd krijgen met groentemix.
Door karin2
#713560
kaszi schreef: En wij fokken sinds 1971 met Nizinny's!  Wat is het wereldje toch klein. Over paling weet ik niet veel, hier krijgen ze als vis voorlopig zalm, heb ook nog tong in de vriezer liggen. 
hoi kazi
onze kennel heette" biawa suka "
onze eerste teef kwam van jouw ouders : wadna biawa suka (mooie witte teef vertaald  ;)

was hélémaal in het begin toen zer pon's begonnen te fokken
Door karin2
#713563
mijnpon schreef:
;D ;D Hallo Kaszi......
Als ik heb ervaren hoe Nienou van de paling heeft gesmuld, zal ik 's wat voor jou honden meenemen!!!
zie je wel dat ze alles vreten  :P ;)
Door gosha
#713594
ik geef wel geen paling (nog niet geprobeerd) maar hier krijgen ze 1 dag in de week een "visdag" zalmkoppen en sardienes aangevuld met g/f mix.
het stinken vind ik reuze meevallen en smullen doen ze er behoorlijk van ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door