Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#713037
Jojo schreef: Oke :D
En die koken en dan pureren en dan elke dag een beetje door het voer?! En dat zorgt voor...? :shy:
Dat harde poep zachter word en zachte poep harder word.
Kan dus gebruikt in geval van diaree OF constipatie.
Gebruikersavatar
Door pike
#713511
202spots schreef: Dat harde poep zachter word en zachte poep harder word.
Kan dus gebruikt in geval van diaree OF constipatie.
Hier werd dunne poep  idd weer stevig van gekookte pompoen, en hij vond het nog lekker ook :D
Door 202Spots
#713887
Jojo schreef: Kun je het gekook en gepureerd in ijsblokjesvorm invriezen, die pompoen?!
Ja hoor dat kan heel goed.
Ik heb altijd wel iets in de vriezer,meestal heb ik 'n hele pumpkin en verdeel het in kleine hoeveelheid om in te vriezen, en anders de hier verkrijgbaar pumpkin in blik altijd de kast staan.
Door Niekol
#716289
ik ga ook maar eens een voorraadje hiervan aanleggen. Lijkt me altijd wel handig om in huis te hebben.
Maar moet ik de schil dan ook mee pureren?
En hoelang moet zo'n pompoen koken?
Door 202Spots
#716293
Niekol schreef: ik ga ook maar eens een voorraadje hiervan aanleggen. Lijkt me altijd wel handig om in huis te hebben.
Maar moet ik de schil dan ook mee pureren?
En hoelang moet zo'n pompoen koken?
De schil is erg wax achtig, kan wel gemalen....maar ik haal het er meestal af nadat het gestoomd is.
Ik doe in stukken gesneden pumpkin in de snelkookpan voor 5 min. of zo
Wanneer je kleinere stukken snijd dan kan je korter koken of je kan ook de hele pumpkin 30-45 min.in de oven bakken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door