Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#692403
is het volgende: ik train veel met zelfgedroogd vlees (voornamelijk lever, hart, pens, kip, hart, enz)
Veel orgaan dus. Maar moet ik dit nu van het menu aftrekken?
En krijgen ze dan teveel orgaan binnen? Weet ook niet of het gedroogd meer of minder voedingsstoffen bevat :-\
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#692409
Nou ja, gedroogd lijkt me dat alleen het water verdampt en de rest aan voedingsstoffen behouden blijft?

Verder denk ik dat je even moet kijken of je echt met kilo's beloningsvlees tegelijk werkt. Beetje extra kan volgens mij geen kwaad, maar voer je per week een flinke hoeveelheid orgaan extra, zou ik wat inbinden in m'n menu.

Gewoon gezond verstand en ogen (poop patrol!) gebruiken!  ;)
Door Lizzy
#692415
Ik gebruik hier ook voornamelijk gedroogd orgaanvlees. Maar in kleine stukjes. En ook niet zo heel veel. Ik breng dus niks in mindering. Als de hoeveelheden die je bij training heeft echt heel groot zijn, dan zou ik zelf eerder 10% en maximaal 15% orgaanvlees in de menu's geven.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#692695
Lizzy schreef: Ik gebruik hier ook voornamelijk gedroogd orgaanvlees. Maar in kleine stukjes. En ook niet zo heel veel. Ik breng dus niks in mindering. Als de hoeveelheden die je bij training heeft echt heel groot zijn, dan zou ik zelf eerder 10% en maximaal 15% orgaanvlees in de menu's geven.

Hier zijn het ook alleen maar ieniemienie stukjes. Zo van je kijkt er na, en het vliegt van je hand. Maar train (op het moment) wel iedere dag (heb volgende week een wedstrijd ???). De hoeveelheid weet ik niet maar kan natuurlijk wel eens wat wegen, als ik volgende week weer ga drogen.
Bedankt ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door