Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chooky
#3945
<<
<<
Het zwarte masker van de poolwolven is opgelost.
Het bleek om Zorro te gaan !!!!!

Gr.
Roger;
Hoeveel duveltjes heb je op dat terrasje achterovergeslagen? ;D ;D ;D
Door sylvia
#3946
<<
<<


hier komt het bewuste stukje tekst:

The artic wolf , ten years with the pack. D.L. Mech blz. 121

"after feeding dark stains appeared on theIr muzzels, much darker than the blood all over the rest of their heads. The stain almost certainly came from the viscera, probaly from the gut or rumen contents: macerated plants and digestive juices"  :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-/ :-*

Het zwarte masker van de poolwolven is opgelost.
Het bleek om Zorro te gaan !!!!!

Gr.
Roger;
das toch een vos ??? ;) ;D
Door oebaya
#3947
In mijn editie noemt Mech het wel degelijk een masker. Pas later als hij ontdekt hoe het ontstaat, heeft hij het over stains. Maar ja Roger, heb al lang ontdekt, dat Belgen beter zijn in Frans (en daar bak ik niks van) dan Engels.
Door roger
#3948
<<Hoeveel duveltjes heb je op dat terrasje achterovergeslagen?  ;D ;D ;D[/quote]<<

2 Eva

.
Door roger
#3949
<<
<<In mijn editie noemt Mech het wel degelijk een masker. Pas later als hij ontdekt hoe het ontstaat, heeft hij het over stains. Maar ja Roger, heb al lang ontdekt, dat Belgen beter zijn in Frans  (en daar bak ik niks van) dan Engels.
<<



Oebaya,



ik denk dat we beiden hetzelfde boek hebben, namelijk "the updated 10th. anniversary edition.

Ze zijn beide in het Engels, volgens mij is er van Mech niks in het Frans vertaald.

Volgens mij heeft hij het nergens over een masker, denk je nu echt dat iemand zoals Mech het verschil niet kent tusen een masker en vuile "stains" dus spotten, vlekken, spatten van rotzooi.

.

Gr.
Roger.
Door sylvia
#3950
ze bedoelt ook dat je beter franse boeken kunt gaan lezen :o
Door roger
#3951
<<
ze bedoelt ook dat je beter franse boeken kunt gaan lezen  :o
<<<



Ha , nu heb ik hem Sylvia, over "roodkapje en de zeven dwergen" en "sneewwitje en poolwolf" bijvoorbeeld ! ;D ;D ;D ;D

Gr.
Roger.
Door sylvia
#3952
<<
<<<



Ha , nu heb ik hem Sylvia, over "roodkapje en de zeven dwergen"  en "sneewwitje en poolwolf" bijvoorbeeld ! ;D ;D ;D ;D

Gr.
Roger.
ja zoiets.. ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door