Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Charlotte
#648112
Jacquemine schreef: It dat het spul afgebroken wordt in de darm tot propanol en galzuur, wat kan leiden tot eczeem, maagklachten en hyperactiviteit.


Had royal canine niet een brok ontwikkeld voor hyperactieve honden? Om ze rustiger te krijgen??
Wordt ineens heeel nieuwsgierig of daar ook proppyladinges in zit.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#653301
Jacquemine schreef: Stel dat jullie een bespreking zouden bijwonen die geleid wordt door een vertegenwoordiger van Royal Canin en dat alle andere deelnemers voorstanders en experts zijn van de betreffende brok. Welke vragen en/of stellingen zouden jullie de groep voorleggen om hun overtuiging aan het wankelen te brengen? En welke wetenschappelijk bewezen feiten kan ik aandragen om duidelijk te maken dat vers/barf de meest natuurlijke en dus ook beste manier van voeding is voor de hond?

jacquemine
Ik zou dus vriendelijk bedanken voor zo'n bespreking ;).... ehhh herstel, ik HEB vriendelijk bedankt voor een cursus hondevoeding gegeven door een bekend brokkenmerk omdat ik geen zin had om me de hele tijd in te gaan houden of op te gaan vreten en van mezelf wetend dat ik makkelijk onder tafel wordt gel*ld. Deze weigering werd mij overigens niet echt in dank afgenomen :-\...

Maar goed, heb je je bespreking onderstussen al gehad?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door