Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#3879
en van fouten leer je zeker, nu echt in de lijve onder vonden. helaas. :-/ maar goed hondjes zijn nu weer terug naar huis , vakantie zat erop
Door Angelique
#3881
Geef je der wel eens vuile pens? Dat was hier het tovermiddel.(na de eierkoeken, ananassen enz.)
Balou is net zo'n kliko, gister bij de paarden heeft ze : paar handjes bessen, stuk of 5 pruimen met pit, een paar flinke happen paardenpoep, wat gevallen biksjes.... Nou de volgende dag is dat dus een keer of 2  extra uitlaten....

Maar trouwens, dat is nog niet eens zo erg, waar ik zelf het meest van baal is dat ze hondenpoep eet. Voer ik haar vers, eet ze de afvalproducten van brokkenhonden.....balen.

groetjes Helen
Door ester
#3882
nou half, maar hij wil een GOEDE brok geven: NUTRO LAM EN RIJST, maar ik niet!!!
Door sylvia
#3883
nou half, maar hij wil een GOEDE brok geven: NUTRO LAM EN RIJST, maar ik niet!!!
ooo als hij brokken van € 45 wil geven wil hij ook wel vers betalen ;D
Door sylvia
#3885
45 NOU DUS NIET!!! 52,95 VOOR 15 KILO :o
ooo dan zal hij voor de prijs zeker het vers niet laten staan :D
Door ester
#3886
nee, maar hij is niet overtuigt van dat brokken slecht zijn !! Wie weet er ONDERZOEKEN OF EXPERIMENTEN die ik kan uitprinten!!! Brokkenfeiten-brokkenhonden sterven eerder en nog iets(geef je hond een rauw bot of iets dergelijks) heb ik al!!
Door sylvia
#3887
vraag eens aan je vader hoe hij het zou vinden om iedere dag alleen kant en klaar eten uit een zakje opgediend te krijgen,vitamine pilletje erbij en klaar,zijn haar kan er van gaan glimmen en hij kan erbest oud op worden...maar of het gezond is betwijfel ik en ik weet wel zeker dat je vader geen plezier meer beleeft aan zijn eten.
Door ester
#3888
;D al vaak gezegd, maar dan is net antwoord: ik ben niet te vergelijken met een hond,

nee, en brok niet als goed voedsel ;D
Door Helen
#3889
Geef je der wel eens vuile pens? Dat was hier het tovermiddel.(na de eierkoeken, ananassen enz.)

O goed om te horen zeg. Ik heb net vuile pens gekocht. Het ging een hele poos goed na een carbo vegetabilis kuurtje en veendrenkstof en toen dacht ik goh laat ik eens kijken wat er gebeurd als ik veendrenkstof afbouw. Nou had ik nooit moeten doen dus. Binnen twee weken was het weer zo ver. Nou weer een kuurtje carbo vegetabilis en daarna veendrenkstof, maar nu helpt het niet helaas. Het is wel minder geworden. Nou vuile pens dus... Hoe vaak en veel geef jij het?

ps geweldige foto van het pupseltje trouwens!!

groetjes Helen
Door Angelique
#3890


O goed om te horen zeg. Ik heb net vuile pens gekocht. Het ging een hele poos goed na een carbo vegetabilis kuurtje en veendrenkstof en toen dacht ik goh laat ik eens kijken wat er gebeurd als ik veendrenkstof afbouw. Nou had ik nooit moeten doen dus. Binnen twee weken was het weer zo ver. Nou weer een kuurtje carbo vegetabilis en daarna veendrenkstof, maar nu helpt het niet helaas. Het is wel minder geworden. Nou vuile pens dus... Hoe vaak en veel geef jij het?

ps geweldige foto van het pupseltje trouwens!!

groetjes Helen
Ja, mooi beesie hé met der eigen gevangen donald :D

In de regel krijgen ze bij mij 1 keer per week een maaltijd die hoofdzakelijk uit pens bestaat. Daarnaast geef ik om de dag Carnibest en daar zit ook pens in.
Door sylvia
#3891

Ja, mooi beesie hé met der eigen gevangen donald :D

In de regel krijgen ze bij mij 1 keer per week een maaltijd die hoofdzakelijk uit pens bestaat. Daarnaast geef ik om de dag Carnibest en daar zit ook pens in.
en wat doe je die andere om de dag,dag dan...barf of ...eeehhhh brokjes ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door