Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#614760
Hier eigenlijk geen tafelresten, soms wat sla maar daar plukken ze, net als ikzelf, alleen de feta uit  ;D Af en toe trek ik de koelkast open en krijgen ze wat ik voorhande heb, meestal een eitje, wat joghurt of karnemelk. Groente en fruit krijgen ze ook niet standaard. Als ik dingen over heb pureer ik die en krijgen ze een aantal dagen groente en dan weer een tijdje niet...
#614900
Tafelresten  ::) ::) wat zijn dat? pasta,koekjes etc is hier absoluut verboden voor de nollebakkers.
De lekkere dingen die ze wel krijgen zoals biogarde,cottage-cheese,eitje,plakje kaas,stukje gerookte zalm,etc komen allemaal rechtstreeks uit de koelkast ;D ;D
Zijn we eigenlijk gek! :D :D
#614937
ik heb ook gehoord dat je zelf een soort fytomix kan maken met gekneusde groentes en dat in de wei leggen die je over hebt van melkkefir, als je er dan een paar kefirbloemetjes bij doet dan wordt het een soort van maaginhoud van de pens, althans daar lijkt het op.
misschien kan dat ook met gepureerde groente alleen moet je dan wel kefir bloemetjes hebben....
ik zal de omschrijving ervan eens opzoeken...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door