Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#578133
AstridStraver schreef: of jouw grote honden inruilen voor leuke Cavaliertjes en het dan lekker met een staafmixertje doen 8)
óf gewoon het hele honden-gedoe afschaffen en goudvissen nemen 8) ;D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#578145
AstridStraver schreef: of jouw grote honden inruilen voor leuke Cavaliertjes en het dan lekker met een staafmixertje doen 8)
Let wel, we hebben het hier wel over de Bamix Staafmixer ::) (dat is niet zomaar een staafmixertje!)
;) ;D ;D
Door Lizzy
#578155
-Saskia- schreef: Owwww Dory, waar??? Ik vertrek 5 juli naar Florida 8) Zou ik zoiets mee kunnen nemen??
Kijk wel uit dat je er eentje meeneemt die geschikt is voor de Europese markt. Ze hebben in de USA een ander voltage (110 volt). Een echt Amerikaans apparaat werkt hier niet en nooit.
Door 202Spots
#578161
-Saskia- schreef: Owwww Dory, waar??? Ik vertrek 5 juli naar Florida 8) Zou ik zoiets mee kunnen nemen??
Tuuurlijk kan je 'm in je koffer douwen en waarschijnlijk extra bagage betalen....
alleen 'n probleempje wanneer je in Holland de andere stroom hebt... :-\
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#578164
Lizzy schreef: Kijk wel uit dat je er eentje meeneemt die geschikt is voor de Europese markt. Ze hebben in de USA een ander voltage (110 volt). Een echt Amerikaans apparaat werkt hier niet en nooit.
da's ook weer waar :-\
Zie je, mijn verstand is nog niet klaar met verwerken... ;D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#578165
202spots schreef: Tuuurlijk kan je 'm in je koffer douwen en waarschijnlijk extra bagage betalen....
alleen 'n probleempje wanneer je in Holland de andere stroom hebt... :-\
true... :-\
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#578171
Karin & Pyrs schreef: ;D ;D ;D
Ik ben blij, dat je mij de prijzen al hebt doorgegeven .... :P
Alhoewel, nou heb ik net weer de maat veranderd :o :o ;)
Hahaha, tja....bij veranderde maten, wordt de prijs opnieuw bezien... ;)
O nee, ik had hier nog geen leveringsvoorwaarden voor gemaakt... stom! ;D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#578174
Mieke L. schreef: Niet dat ik er verstand van heb maar ik dacht dat er een adapter of converter bestaat zodat je Amerikaanse apparaten hier gewoon kunt gebruiken.
Ja, zodat de stekker in het stopcontact past, maar dat wil nog niet zeggen dat het apparaat ook gaat werken, ze gebruiken in Amerika inderdaad een ander voltage dan hier.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door