Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lieve 14
#569168
chamourel schreef: kan je niet VANDAAG ???
DA heeft gezegd woensdag....ik ken natuurlijk wel op spreekuur gaan vanavond maar heb afspraak morgen :-\
Ik heb ook al gedacht vandaag te gaan hoor...ik word hier zot van ongerustheid :-\
Door *wendy*
#569170
Ik zou ook zeker even goed naar zijn maag en darmen laten voelen !!!
Misschien in het uiterste geval wel een foto laten maken......als daar tenminste wat op te zien is.
Maar het lijkt wel of er iets de weg blokkeert wat zeer doet ofzo. Persoonlijk zou ik in jou geval, gezien de duur van het niet eten, niet wachten tot morgen ;)

En misschien een stomme vraag hoor......maar mis je niet iets van een flos, een stuk deurmatje of wat dan ook???

Heel veel sterkte igg. :-*
Door Lieve 14
#569174
Ok ik ga straks...dank jullie hoor... :-*
Ik ben nogal een nerveuze in die dingen en soms verwijten mensen me wel eens dat ik té snel het ergste denk en dat ik mijn hond te fel bemoeder...niks van aantrekken natuurlijk gewoon gaan hé...
euh nee pippy ik mis niks in huis...is me niet opgevallen
Door Lieve 14
#569179
pippy schreef: Ik zou ook zeker even goed naar zijn maag en darmen laten voelen !!!
Misschien in het uiterste geval wel een foto laten maken......als daar tenminste wat op te zien is.
Maar het lijkt wel of er iets de weg blokkeert wat zeer doet ofzo. Persoonlijk zou ik in jou geval, gezien de duur van het niet eten

Nu hij eet wel hoor maar heeft last van het binnen te houden...soms lukt dat niet en komt het eruit...8 op de 10 keren houdt hij het binnen maar hij is er duidelijk niet lekker van...vandaar het kokhalzen waarschijnlijk
Door tieneke
#569181
Lieve 14 schreef: Ok ik ga straks...dank jullie hoor... :-*
Ik ben nogal een nerveuze in die dingen en soms verwijten mensen me wel eens dat ik té snel het ergste denk en dat ik mijn hond te fel bemoeder...niks van aantrekken natuurlijk gewoon gaan hé...
euh nee pippy ik mis niks in huis...is me niet opgevallen
Hoop dat je straks snel weet wat hij mankeert ;)
Door chamourel
#569183
Lieve 14 schreef: Ok ik ga straks...dank jullie hoor... :-*
Ik ben nogal een nerveuze in die dingen en soms verwijten mensen me wel eens dat ik té snel het ergste denk en dat ik mijn hond te fel bemoeder...niks van aantrekken natuurlijk gewoon gaan hé...
euh nee pippy ik mis niks in huis...is me niet opgevallen
goed zo gewoon gaan ja...... ;)
mensen die dat soort dingen tegen je zeggen voelen niet wat jij voelt.
ik krijg ook regelmatig dat soort opmerkingen.
maar het is mijn hond, mijn geld (hun hoeven die Da toch niet te batalen) en hij heeft maar 1 leven.
sterkte straks en laat je nog even wat weten?
Door conleeuw
#569185
Lieve 14 schreef: Ok ik ga straks...dank jullie hoor... :-*
Ik ben nogal een nerveuze in die dingen en soms verwijten mensen me wel eens dat ik té snel het ergste denk en dat ik mijn hond te fel bemoeder...niks van aantrekken natuurlijk gewoon gaan hé...
euh nee pippy ik mis niks in huis...is me niet opgevallen
ik vindt het is simpel, maak jij je ongerust en wil jij naar de dierenarts, dan ga jij!!! liever 10 keer te veel (voor eigen gemoedsrust) dan een keertje té weinig met alle gevolgen van dien. Ik heb toen Dot een pup was zeker wekelijks bij de dierenarts geboerd, als ze maar een knobbeltje had of mank liep, dan zat ik er weer, gaf mij gewoon de gemoedsrust die ik op dat moment nodig had ;) nu ben ik erg relaxed, maar als ik iets niet vertrouw, dan ga ik weer meebetalen aan de hypotheek van de da........gewoon doen, je kan altijd de afspraak van morgen afzeggen
Door *wendy*
#569201
Lieve 14 schreef:niks van aantrekken natuurlijk gewoon gaan hé
Inderdaad gewoon gaan ;D Maar dat heb je al besloten las ik net ;)
Met die witte van ons zat ik toen er ED geconstateerd was ook soms 2x in de week bij de DA. En ja ook ik dacht bij mezelf;" heb je haar weer." Maar ja jammer dan. ;D

En hopenlijk ben je straks wat wijzer.
Door Lieve 14
#572347
Nee hoor we vertrekken vanavond pas ...maar je kent dat hé inpakken en nog vanalles halen... ;) en schoonmaken...
Benjo is weer de oude...de DA heeft niets anders kunnen vinden,maar hij denkt wel dat Benjo slecht antibiotica verdraagt(vandaar het braken zijn maag lag blijkbaar wat overhoop)...nou ik ook..maar het moest gezien hij er zo slecht aan toe was.

Hij wil wel nog steeds geen botjes eten maar voor de rest eet hij goed en is levendig als anders...we vertrekken dus met een gerust hart.De botjes zien we wel over 2 weken.

Dikke dikke kussen aan iedereen en bedankt voor het meedenken en -leven hoor! ;D ;)
Hoor jullie weer als we terugzijn

Lieve groetjes
Lieve en Benjo
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door