Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#566088
Lieve 14 schreef: En euuuhh :-\wat is dat...ben een echte leek in die dingen hoor ;D In welke vorm bestaat het en waarkan je het kopen?

Dank je,
Lieve
Geeft niks, je kan niet alles weten. Chlorella is een algje met heel veel werkzame stoffen er in. Het zuivert, het werkt ongiftend, het bevordert de darmflora, het verhoogt de weerstand en het doet nog veel meer, zie o.a. http://www.chlorella-alg.com/

Chlorella is er in poedervorm en als tabletjes. Je kan het via de meeste drogisterijen wel kopen of bestellen maar ook via internet.
Door roefus
#566132
Fijn dat je nu weet wat er aan de hand is, en dat er wat aan gedaan wordt !
Nu maar hopen dat-ie snel opknapt en jullie op vakantie kunnen gaan !
Door Lieve 14
#569133
Wel mensen hier ben ik weer...en na zijn antibioticakuurtje is de koorts weggebleven en zijn klieren ontzwollen maar hij moet nog steeds geen botjes en ook kvv gaat moeilijk :-[

Hij heeft in al die tijd 1 kipvleugeltje gegeten maar dat echt binnengeschrokt...het lag er dus snel weer uit.(had het nochthans in 3 geknipt anders wou hij helemaal niet) Pens gaat wel goed...
Na elke maaltijd probeert hij te braken - of moet hij braken weet ik niet- en op de ene dag na de spuit na is hij slomer als anders...ik dacht dat het van de warmte was maar hij stikt nog steeds van de honger maar geen bot willen eten. Kvv dan maar en dat gaat, maar niet 100% ook hier is het na het eten braak neiging....

Wat mankeert hij toch,ik begin er echt hopeloos van te worden.... ???

Groetjes
Lieve
Door chamourel
#569152
Lieve 14 schreef: Wel mensen hier ben ik weer...en na zijn antibioticakuurtje is de koorts weggebleven en zijn klieren ontzwollen maar hij moet nog steeds geen botjes en ook kvv gaat moeilijk :-[

Hij heeft in al die tijd 1 kipvleugeltje gegeten maar dat echt binnengeschrokt...het lag er dus snel weer uit.(had het nochthans in 3 geknipt anders wou hij helemaal niet) Pens gaat wel goed...
Na elke maaltijd probeert hij te braken - of moet hij braken weet ik niet- en op de ene dag na de spuit na is hij slomer als anders...ik dacht dat het van de warmte was maar hij stikt nog steeds van de honger maar geen bot willen eten. Kvv dan maar en dat gaat, maar niet 100% ook hier is het na het eten braak neiging....

Wat mankeert hij toch,ik begin er echt hopeloos van te worden.... ???

Groetjes
Lieve
zeker omdat je ook met vakantie moet, zou ik toch weer naar de DA gaan, laat hem maar ff kijken of al die zwellingen weg zijn.
je schijft dat hij schok tijdens het eten van zijn konijn, misschien heeft er iets scherps zijn keeltje open gehaald, en heeft hij daarvan die zwellingen gekregen.....
ik moet eerlijk zeggen dat ze bij mij echt moeten eten hoor, of in ieder geval laten zien dat ze niks mankeren, niet willen eten is voor mij een stuk brood, of pensstaafje geven om te kijken of ze wel wel lekkere trek hebben, hebben ze dat niet meer, ga ik naar de DA.
beter een keer te veel als te laat. :-\
Door Lieve 14
#569155
tieneke schreef: Wanneer moet je weer naar de Da?
Morgen, en dan stel ik hem ook direct de vraag waarom hij zo blijft kokhalzen na het eten...vind het echt niet normaal...
Door tieneke
#569160
Lieve 14 schreef: Morgen, en dan stel ik hem ook direct de vraag waarom hij zo blijft kokhalzen na het eten...vind het echt niet normaal...
Zit er niets klem of is het van binnen kapot? :-\
Laat de Da morgen eens goed in zijn keel kijken,konden ze maar praten he?
Door chamourel
#569161
Lieve 14 schreef: Morgen, en dan stel ik hem ook direct de vraag waarom hij zo blijft kokhalzen na het eten...vind het echt niet normaal...
kan je niet VANDAAG ???
Door Lieve 14
#569162
chamourel schreef: zeker omdat je ook met vakantie moet, zou ik toch weer naar de DA gaan, laat hem maar ff kijken of al die zwellingen weg zijn.
je schijft dat hij schok tijdens het eten van zijn konijn, misschien heeft er iets scherps zijn keeltje open gehaald, en heeft hij daarvan die zwellingen gekregen.....
ik moet eerlijk zeggen dat ze bij mij echt moeten eten hoor, of in ieder geval laten zien dat ze niks mankeren, niet willen eten is voor mij een stuk brood, of pensstaafje geven om te kijken of ze wel wel lekkere trek hebben, hebben ze dat niet meer, ga ik naar de DA.
beter een keer te veel als te laat. :-\
Wel hier moet er ook gegeten worden hoor ..hij heeft echt wel trek maar het moet blijkbaar zacht zijn en dan nog...begint hij gelijk te kokhalzen...durf niet te vertrekken zonder nog eens naar de DA te gaan..zucht en ik ben zo'n muts in die dingen de hond merkt natuurlijk ook dat ik me erg zorgen maak :-\
Door chamourel
#569165
Lieve 14 schreef: Wel hier moet er ook gegeten worden hoor ..hij heeft echt wel trek maar het moet blijkbaar zacht zijn en dan nog...begint hij gelijk te kokhalzen...durf niet te vertrekken zonder nog eens naar de DA te gaan..zucht en ik ben zo'n muts in die dingen de hond merkt natuurlijk ook dat ik me erg zorgen maak :-\
maar lieve schat , dat is toch niet goed.
je hebt ook geen tijd om het nou eens even af te wachten :-\
je moet echt ff naar je DA hoor.
en hond die honger heeft maar niet kan eten klopt niet. :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door