Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yorick
#44076
Dan zijn er toch belgische barffers :-[ sorry hoor, mijn fout ........... ;D


Ik ben Yorick langzaamaan terug op Duck aan het zetten, het probleem met Duck was dat hij dit snel 'beu' was, mijnheer houd van variëteit vandaar dat ik wil beginnen Barffen.

Ik weet niet of dit goed is maar heb hem gisteren hondenrijst met Duck Not Complete gegeven, de kipversie en hij vond het zàlig ......


Als hij volledig op versevleesvoeding staat dan begin ik eraan dus. Is het dan het makkelijkst.

Paul,


Ik heb al een beetje gelezen op de site maar er word vrij veel gesproken over percentages en dergelijke. Is het het beste dat ik bij de munu's ga kijken en daar ideetjes opdoe of identiek hetzelfde overneem zodat ik zeker weet dat ik het goed doe? Maar krijgt hij dan genoeg binnen van alles want, bijvoorbeeld, een poedel is geen am staff hé. Is er misschien een boek ofzo dat ik het beste in huis neem? Moet ik hem eerst een paar kippennekken geven om zijn lichaam te laten wennen aan botten?

Bedankt iedereen!!
Door Yorick
#44084
Toevoeging: ik ben in de bibliotheek een kijkje gaan nemen en heb alles wat interessant is afgeprint. Ik zit nu op het werk en thuis heb ik geen pc :'( vandaar dat ik een volledige map ga aanleggen met alle info die ik kan vinden, dat is een begin! Ik sta echt te popelen om te beginnen, ik moet wel mijn man nog een beetje overtuigen. Die zweert bij de voeding die Yorick en Lenka nu krijgen omdat ze eigelijk wel in goede gezondheid verkeren en vind al dat rauw gedoe gevaarlijk (en de prijs speelt ook een rol maar ik denk dat je goedkoper af bent BARF dan met brokken, ook ivm dierenartsbezoekjes hé!)
Door Paul_Barte
#44086
Hoi An,

Begin met het lezen van het bottendocument wat vinden is in de bieb op deze pagina.

Ga uit van de regel dat hardlopers vaak doodlopers zijn m.a.w. bouw het rustig op!!

Indien je en menu in je hoofd hebt mag je dat rustig plaatsen op de doorvoor bestemde plaats en kijk wat ervaren mensen er van zeggen zodat je het eventueel aan kunt passen....

Succes
Door sharpie
#44166
Als je Engels kunt lezen, kan je alvast het "gratis" e-book van Pat McKay downloaden en evt. uitprinten.
http://www.patmckay.com/
Dan heb je iniedergeval een goed basis barf boek om te lezen.
Laatst gewijzigd door sharpie op za 24 jan 2004, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Yorick
#44824
Ik heb het bottendocument en dat gratis boek al afgeprint, daar ga ik me straks eens aanzetten dan ben ik wel al een tijdje zoet. Yorick heeft dit weekend al Duck gekregen en dat beviel hem prima.

Bedankt voor al de goede tips!
Door Thunder
#47471
An schreef: Ik ben ook Belg en ook groentje! ;D Ik woon in het Antwerpse en heb al wel wat opties gevonden om overal aan te geraken, ik zou zeggen moest je in de buurt wonen dan brul je maar dan stuur ik wel adresjes door.
Ik woon tussen Turnhout en Antwerpen. JAJA,NOg een Belg!!!
Dus adresjes in Antwerpen zijn altijd nog welkom!!!!

Groetjes,Anja.
Door roger
#47507
<<Ik woon tussen Turnhout en Antwerpen. JAJA,NOg een Belg!!!
Dus adresjes in Antwerpen zijn altijd nog welkom!!!!<<



Slachthuis in Westerlo, kippeslachterij De Jong in Rijkevorsel en een hele trits in Antwerpen.

Heb ik zelf indertijd nog geintroduceerd op Barf Natuurlijk

Het gaat snel Paul, we zijn er bijna;


Gr.
Roger.
Door Thunder
#47802
roger schreef:

<<Ik woon tussen Turnhout en Antwerpen. JAJA,NOg een Belg!!!
Dus adresjes in Antwerpen zijn altijd nog welkom!!!!<<



Slachthuis in Westerlo, kippeslachterij De Jong in Rijkevorsel en een hele trits in Antwerpen.

Heb ik zelf indertijd nog geintroduceerd op Barf Natuurlijk

Het gaat snel Paul, we zijn er bijna;


Gr.
Roger.

Westerlo en Rijkevorsel zijn al m'n vaste adressen!!!
Ik ben vorige week ook met Gerry naar een slachthuis in Antwerpen geweest. Maar ik zoek nog altijd adressen bij!!!!Om m'n slag te slagen!!!!! ;D :P ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door