Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lara
#43692
sylvia schreef: Verder eten ze alles tot cavia en vogel voer aan toe.
Weet je wel zeker dat het honden zijn :o

;D ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door Lara op vr 23 jan 2004, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door blissie
#43804
Wat mij opvalt bij mijn honden is dat ze iets met vers vlees of vis altijd eten,soms vinden ze de een wat lekkerder dan de ander,maar met brokken was het altijd wat!
Hill's moesten ze niet,Vobra-crap ook niet,Eukanuba?ook niet!Alleen Dog-Chow wilden ze en RC-Giant,valt op dat ze met brok toch anders reageren en met vers eigenlijk altijd het bakkie leeg! ;D
En de honden zijn de baas!hahahha
Door Truus
#43816
Onze Timo lust wekelijk alles die moet ik ook echt afremmen ;)
Mila lust geen sinaasappel , geen spinazie wel appel maar zonder schil. Voorheen at ze ook slecht toen ze nog brokjes kreeg maar dat is voorbij.
Nu piept ze (echt huilend ;D) als ik het vlees in de bakken aan het klaar maken ben ;D en het duurt allemaal te lang volgens madame :D ;)
Door avalon
#43931
Mijn honden vreten zowat alles momenteel :o Avalon heeft gister nog een stukje van mijn schoen op >:(. schelpen vind ze ook wel leuk om weg te halen (een buurt bewoner heeft een schelpen tuin), nog wel, maar binnenkort hebben wij die ;D
Door Ayra
#44057
ehm Diesel lust echt alles :P

en Ayra eet liever geen verse vis, het enige wat ze nog wel wil eten (met lange tanden) is haring ;) en lever lust ze ook niet, wel als er een klein beetje van door het voer heen gehusselt zit.
Door yalla
#44133
Hier lusten ze ook alles, inclusief poep en plastic zakjes, chirurgenhandschoenen zijn ook geliefd. Tja, zoals al eerder gezegd hier: het zijn Labjes. Ze zullen ook graag een bak Frolic opeten als ze het voorgeschoteld krijgen, dat weet ik zeker... :(
Door labranwk
#44137
Het is bij Nick meestal als ze iets voor het eerst krijgt... dan staat ze me wat dom aan te staren "ja hallo wat gooi je nu weer in mn bak?".
Ze heeft het zelfs gepresteerd om bij het eerste koeienhartje er tegen te gaan blaffen (op een afstand want het is natúúrlijk wel errug eng! :D). Maar wat ze echt niet lust is rauwe wortel. Ze eet het weer wel als ik het kook en dan stamp om het vervolgens door de rest van haar maal te mengen.
Alles is na de eerste keer lekker voor haar geloof ik, ja behalve wortel dan ;)
Door yalla
#44325
NUTTAH SBT schreef: Ieksssssssss poep, dat heb ik er gelukkig net uit! ;D

gr Ingrid
Mag je mij vertellen hoe je dat gedaan hebt.....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door