Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Paul_Barte
#41480
In principe kun je bij ieder CB verkooppunt het volgende bestellen en is op voorraad bij de leverancier van CB.
14 soorten bot met wat vlees of veel vlees, hart, nieren, penslappen, spiervlees, lever, long, gemalen pens, eendennekken en noem maar op........

Het grote probleem is echter OPSLAGRUIMTE en daar heeft bijna ieder verkooppunt mee te maken. Met name de botten nemen heel veel ruimte in en de omzetsnelheid is erg laag.
Een vriescel bouwen is geen oplossing ;D :-\
Door jeanne
#41481
ik heb de koeienpens voor nop. Het boertje was volgens mij nog blij ook dat ik dat wilde hebben ;)
Door isabelle
#41485
Ik heb nu adresje voor biologische pens............Heeft lang geduurd, maar eindelijk gevonden
Door ~anna~
#41486
isabelle schreef: Ik heb nu adresje voor biologische pens............Heeft lang geduurd, maar eindelijk gevonden
Dat is echt top 8)
Door jeanne
#41499
Paul_Barte schreef:
Een vriescel bouwen is geen oplossing ;D :-\
goh, hoezo niet :P :-*
Door An
#41504
Stomme vraag miss, maar de AHV in Breda, wat is die naam voluit en waar is dat? Breda is niet zo gek ver van hier dan kan ik daar altijd is naartoe voor lappen vuile pens.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door