Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sofie
#487839
Zal dan de mixsjes die ik nu heb nog eens met een staafmixer bewerken...nu ik denk dat ik me toch een blender ga aanschaffen...is makkelijker en kost eigenlijk niet zoveel...30 eurootjes ofzo...
Door Elise
#488031
Jolly schreef: @ Elise, je hebt een banditbakje gebruikt ;D
;D Klopt, betrapt! Die zijn superduper handig om groentenmixen in in te vriezen ;)
Door Sofie
#488830
Heb vandaag mijn 2de groentenmix gemaakt. Heb het nadien nog eens "bewerkt" met de staafmixer...het is iets minder grof maar echte pap is het niet. Heb er wat water aan toegevoegd:
Afbeelding

Een vraagje: krijg ik hetzelfde resultaat met een blender of nog beter?
Door Jolly
#488836
Elise schreef: ;D Klopt, betrapt! Die zijn superduper handig om groentenmixen in in te vriezen ;)
ik gebruik de 5 bakjes die ik van bandit heb, om afgepaste maaltijden voor de mannen mee te nemen als we weggaan.
Dingen zijn echt super al tig keer in de vaatwasser geweest, maar nog steeds niet stuk.
Door Jolly
#488838
Sofie schreef: Heb vandaag mijn 2de groentenmix gemaakt. Heb het nadien nog eens "bewerkt" met de staafmixer...het is iets minder grof maar echte pap is het niet. Heb er wat water aan toegevoegd:
Een vraagje: krijg ik hetzelfde resultaat met een blender of nog beter?
(heb de foto ff weggelaten) maar ik kreeg met mijn keukenmachine net zulk resultaat. Ik vond dat voldoende.
Door Lil
#489191
Sofie schreef: Zal dan de mixsjes die ik nu heb nog eens met een staafmixer bewerken...nu ik denk dat ik me toch een blender ga aanschaffen...is makkelijker en kost eigenlijk niet zoveel...30 eurootjes ofzo...
Heb eentje van 20 euro van de blokker, die doet het goed. Dat heet ik doe eerst altijd een laag water erin en dan de groentes.
Door Sofie
#489265
Lil schreef: Heb eentje van 20 euro van de blokker, die doet het goed. Dat heet ik doe eerst altijd een laag water erin en dan de groentes.
Een blender? amai dat is goedkoop...heb onlangs in de blokker gekeken en daar stond de goedkoopste aan 50euro...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door