Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door "inge"
#478265
Bij mij gaan de shelties ieder in hun eigen bench waar ik dan een rubber deurmat in leg . Dus ze kunnen niet van hun matje af. Als ze klaar zijn haal ik die matten eruit,sopje erover en schoon is uw kunstgebit.(oh nee, dat was weer iets anders)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#478277
Ik voer ze buiten, zet de bakken op het gras.
Meestal vissen ze dan het eten eruit, leggen het op het gras en dan wordt het opgegeten. Vervolgens wordt het gras afgelikt ;D
Alleen als het hard regent krijgen ze binnen te eten, ik geef dan iets wat zonder getrek en gesmeer naar binnen gaat, vleessnijsels of iets dergelijks.
Door aaltje
#478310
ik voer de hond buiten en hoe ranziger hoe verder weg van de keukendeur. Ze eet op de tegels en likt ze netjes schoon. En anders komt er wel weer een regenbuitje wat alles wegwist.
De kat eet ook buiten, maar bij slecht weer mag die naar binnen. Ze eet dan in de keuken en na afloop gaat er eerst een hondentong over het zeil en daarna een doekje.
Door Lizzy
#478361
Onze honden eten alles op hun rubber matje:

Afbeelding

Afbeelding

Dit is eigenlijk 'ondertafellaken'. Ik koop het per meter bij de VEN. Het mooie is dat het antislip is dus de honden hebben lekker grip op hun eten. Na het eten gaat het in de was, daarna in de droger.
Door Sultan
#478450
Hier eten ze alles uit de voerbak in de keuken.
Daar ligt wel een supergroot placemat onder.
Knoeien valt hier reuze mee, voor ze kunnen knoeien is het al op ;)
Na het eten een natte doek/dweil erover en klaar.
Door bas rouge
#478467
's Ochtends na het lopen krijgen ze op de wandelplek hun eten, we gaan daarna door naar mijn werk en gaan niet weer eerst naar huis. 's Avonds en in het weekend krijgen ze of gewoon in hun bak eten of allemaal op een plek in huis. Bolke krijgt op de bank eten met een handdoek eronder, Barousse krijgt eten in de hal en Rein in de achterkamer. Ik heb zeil dus na het eten maak ik de boel schoon. Had ik een tuin gehad dan aten ze daar. Ik moet zeggen dat het niet hebben van een tuin me wel lang heeft weerhouden zelf samen te gaan stellen. Eigenlijk vind ik het niet zo geslaagd ze binnen hun botten e.d. te geven.
Door pluto19612002
#478618
Lizzy schreef:

Dit is eigenlijk 'ondertafellaken'. Ik koop het per meter bij de VEN. Het mooie is dat het antislip is dus de honden hebben lekker grip op hun eten. Na het eten gaat het in de was, daarna in de droger.
Dank voor alle tips. Heel leerzaam! :D
Welke winkel is de VEN? (die ken ik niet, maar zo'n matje lijkt me ideaal)
Door Lizzy
#478622
De VEN is een horeca groothandel. Je hebt er (helaas) een pas voor nodig. Ik heb geen idee of ze het ergens anders ook verkopen....
Door pluto19612002
#478782
Lizzy schreef: De VEN is een horeca groothandel. Je hebt er (helaas) een pas voor nodig. Ik heb geen idee of ze het ergens anders ook verkopen....
:'(jammer. Het leek me handig voor zowel binnen als buiten. Maar ik ga toch eens op zoek, bij de decorette misschien
Door Lizzy
#479054
pluto19612002 schreef: :'(jammer. Het leek me handig voor zowel binnen als buiten. Maar ik ga toch eens op zoek, bij de decorette misschien
Ik weet niet waar je woont? Ik wil anders best een paar meter van dat ondertafelkleed voor je halen bij de VEN hoor! Misschien ken je iemand met een pas? Je komt de VEN veel gemakkelijker in als de MAKRO (makro heeft het misschien ook wel).
Door Jolly
#479086
ja de VEN kom je idd makkelijker in dan de Makro.
Ik liep stage bij de dierenambulance en moest ff 2 tonnen koffie halen. De Ven zit daar op de hoek, dus ik kreeg code mee van de DAm geschreven op mijn hand en 3 tellen later had ik 2 tonnen koffie en filters mee.
Moet je bij de Makro niet proberen.
Door Kynida
#479196
Binnen, maar ik had al een tijdje dezelfde vraag, eerlijk gezegd. Ik kijk uit naar het voorjaar, dan krijgen ze het lekker buiten! Mijn leven is er wel drukker op geworden sinds ik ze al die botten e.d. geef, schrobben, en poetsen!
Door pluto19612002
#479491
Lizzy schreef: Ik weet niet waar je woont? Ik wil anders best een paar meter van dat ondertafelkleed voor je halen bij de VEN hoor! Misschien ken je iemand met een pas? Je komt de VEN veel gemakkelijker in als de MAKRO (makro heeft het misschien ook wel).
Ik heb helaas geen pas van Ven of Makro. Ik stuur je wel even een pb :D
Door Sofie
#482263
Bloederige dingen, pens, vis,... wordt hier niet in huis gegeten maar altijd buiten in de tuin.
Overige botten eet Lady binnen op een kleedje, maar ermee in huis rondlopen mag ze hier niet!

Kan je anders geen deel van je huis (keuken, berging,...) afsluiten zodat die het daar moet eten en waar je eventueel makkelijk kan schrobben?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door