Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Borke
#473633
Ik heb het lijstje uit de bieb op een briefje in mijn portemonnaie zitten en als ik een hele serie groentemix ga maken dan check ik zo dat ik de goede groentes heb en de goede verhouding boven de grond en onder de grond.
Dan maak ik meteen een hele serie van 2-4 kg groente voor 1-2 maanden die ik in porties invries.
Ik serveer de groentemix met een eitje, fijngemalen pompoenpitten, visolie en wat vlees erdoor (anders laat Borke het staan).
Door bas rouge
#473902
In het begin vonden ze het niks de gf-mixen maar ze vinden het steeds smakelijker. Vooral de fruitmix die ik eens per week geef vinden ze erg lekker, hij ruikt ook echt goed. Het is echt zo'n kleine kinder fruithapje.
Door James
#473945
Hmmm de helft eet bij mij geen fruit, dus het gaat gewoon door de mix. Maar ik doe er maar erg weinig fruit in.

En appels schil ik wel hoor. Zijn volgespoten met gif, tenzij je ze natuurlijk biologisch haalt, maar dat is mij te duur...
Door 202spots
#473950
Wanneer je appel/peer goed afwast dan kan de schil ook gebruikt worden.
De appelschil heeft trouwens nog meer voedingwaarde dan de rest van de appel bij elkaar dus niet weggooien!
Laatst gewijzigd door mahuni op zo 22 jan 2006, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door