Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#467036
Nou, zo'n DA zouden wij er zeker niet zomaar afkieperen. Zij mag best uitleggen waarom zij denkt dat hypoallergene brokjes zo gezond zijn. En ze mag ons dan ook uitleggen waarom zij vindt dat verse/rauwe voeding niet geschikt is. En dan verwachten wij daarvoor natuurlijk wel dat zij ook naar onze argumenten luistert ;D! En natuurlijk zou ze open moeten staan daarvoor..... want anders schiet het niet op.... we willen best investeren, maar het moet natuurlijk wel wat opleveren.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 13 jan 2006, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sennaruby
#467043
Ik zal het haar voorleggen om in ieder geval eens hier te komen rondneuzen. Ze staan volgens mij wel open voor andere dingen/aanpakken, dus wie weet. Misschien is het alleen een kwestie van onwetendheid en gaat ze zich er verder in verdiepen en wie weet...

(ach ja, keep dreaming...)
Door Sennaruby
#467375
Nee, waarom denk je dat?! Dat is naar mijn weten juist een dierenarstenpraktijk met kennis van zaken omtrent het voeden van complete vers vleesvoeding en barf.
Laatst gewijzigd door Sennaruby op vr 13 jan 2006, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door