Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door margreet
#464891
tieneke schreef: Met het ijsblokjesding ga ik het hier niet redden ;D ;D
Er zit toch zo'n vakverdeling in dat ijsblokjesbakje?haal je dat eruit,is het wel groot genoeg voor één dag groente :P
Door tieneke
#464916
margreet schreef: Er zit toch zo'n vakverdeling in dat ijsblokjesbakje?haal je dat eruit,is het wel groot genoeg voor één dag groente :P
Haha...lekker ding ;D
Door Sofie
#465413
Hier wordt echt alles in diepvrieszakjes ingevroren: het spiervlees, orgaanvlees, vleesbotten, hele prooien, vis, groentenmix.
Het wordt verdeeld per hoeveelheid/dagportie. Ik vind zakjes beter dan bakjes. Ik krijg meer in de lade wanneer ik het in zakjes invries als in bakjes...mja, ik heb ook maar een kleine hond.
Nu ik ben er ahum wel effe mee bezig...ik plak er dan ook stickertjes op (is nu minder nodig) om te weten wat wat is...
Afbeelding
Door judith1967
#465808
Ik voer cb,dus dat zijn rollen,maar het andere vlees(orgaan of spier)doeik ook in plastic zakjes,ik doe er geen sticker op,ik weet toch wat er in zit.Ja,ik heb niet zoveel ruimte ,dus ook niet zoveel versch.soorten vlees in voorraad.De groente doe ik in kleine ronde bakjes,in totaal 6 bakjes.
Maar ik kan mij voorstellen,als je een grotere vriesruimte heb,dan moet stickeren om het uit elkaar te houden ;)
Laatst gewijzigd door judith1967 op wo 11 jan 2006, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#465810
Ik heb alle verschillende soorten vlees in aparte grote zakken zitten,weet ik ook precies hoeveel er nog in de vriezer zit ;)
Door 202spots
#466462
tieneke schreef: Ik heb alle verschillende soorten vlees in aparte grote zakken zitten,weet ik ook precies hoeveel er nog in de vriezer zit ;)
En dan begraaf je die zakken buiten onder de sneeuw zeker ? ;)
Door Joshii
#470693
margreet schreef: Er zit toch zo'n vakverdeling in dat ijsblokjesbakje?haal je dat eruit,is het wel groot genoeg voor één dag groente :P
..ik ben idd ook wel benieuwd hoeveel groentenmix er in 1 blokje zit, qua gewicht dan.
Weet iemand met zo'n "ijsblokjesding"dat misschien? ongeveer?
Door tieneke
#470708
202Spots schreef: En dan begraaf je die zakken buiten onder de sneeuw zeker ? ;)
Het vriezertje is nogal groot ;)
Door Chris113
#470721
Noukie schreef: ..ik ben idd ook wel benieuwd hoeveel groentenmix er in 1 blokje zit, qua gewicht dan.
Weet iemand met zo'n "ijsblokjesding"dat misschien? ongeveer?
Nou, laat ik dat nou gister hebben uitgeprobeerd: 20 gram.
Door roefus
#470727
tieneke schreef: Het vriezertje is nogal groot ;)
maar als het gaat dooien...dan moet je snel zijn ;D ;D ;D
Door Joshii
#470874
Chris113 schreef: Nou, laat ik dat nou gister hebben uitgeprobeerd: 20 gram.
Okee, dank je wel:D

Ik doe het nu in zakjes, maar blokjes lijkt me ook wel handig :)
Door Tineke *
#470877
Sofie schreef: Hier wordt echt alles in diepvrieszakjes ingevroren: het spiervlees, orgaanvlees, vleesbotten, hele prooien, vis, groentenmix.
Het wordt verdeeld per hoeveelheid/dagportie. Ik vind zakjes beter dan bakjes. Ik krijg meer in de lade wanneer ik het in zakjes invries als in bakjes...mja, ik heb ook maar een kleine hond.
Nu ik ben er ahum wel effe mee bezig...ik plak er dan ook stickertjes op (is nu minder nodig) om te weten wat
wat is...
Afbeelding
Ben jij zo klein dat je voor die la een trapje nodig hebt??
;D ;D ;D

Tineke
Door jon
#471050
Chris113 schreef: Nou, laat ik dat nou gister hebben uitgeprobeerd: 20 gram.
Hangt van het ding af, ik heb er een met 10 grams blokjes en een met 15 grams ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door