Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EstherVanPuck
#441003
Mien schreef: dank voor de tip, heb alleen geen koffiemolen........
En in de Senseo lukt het niet ;D ;D

Met een steen fijnstampen ofzo?
Door Dtje
#441006
AstridStraver schreef: Ik zat met hetzelfde probleem met mijn rauwe pompoenpitten.
Heb die in mijn mini keukenmachientje gedaan en dat ging prima. Je weet wel zo'n klein tefal dingetje met een mengkommetje van 500 ml en een mes wat onderin alles vermaalt. Dan zijn die pompoenpitten zo tot poeder gemalen en dat lukt met dat zeewier vast ook wel. Zo'n apparatje is heel handig om te hebben en ze zijn niet zo duur.
Ok! Die heb ik nl wel! Speciaal voor Mien aangeschaft!
Door conleeuw
#441007
deze week zag ik bij de lidl koffiemolens te koop ik geloof rond de 16 euro? wie weet mischien ligt de oplossing bij de lidl ;D
Door Dtje
#441009
EstherVanPuck schreef: En in de Senseo lukt het niet ;D ;D

Met een steen fijnstampen ofzo?
Dat is echt "back to nature" ;D
Door tieneke
#441013
conleeuw schreef: deze week zag ik bij de lidl koffiemolens te koop ik geloof rond de 16 euro? wie weet mischien ligt de oplossing bij de lidl ;D
Koffie,koffie...lekker bakkie koffie :P ;D
Door Borke
#441014
Mien schreef: Ok! Die heb ik nl wel! Speciaal voor Mien aangeschaft!
Ik heb hem ooit aangeschaft om voor de kittens papjes te maken en vlees te malen. Mijn eerste groentemix heb ik er ook mee gemaakt, daarna direct een steviger apparaat gekocht toen Borke de groentemix wilde eten.
Als je een chihuahua had, dan kon je er alles mee op dat gebied ;D
Door Borke
#441016
tieneke schreef: Koffie,koffie...lekker bakkie koffie :P ;D
Volgens mij ben jij meer aan een neut toe, kom nou maar naar de bar ;D
Door EstherVanPuck
#441017
Mien schreef: Dat is echt "back to nature" ;D
Maar het kan wel werken. Ik zou ook niet weten hoe ik dat anders fijngemalen zou krijgen...
Door Dtje
#441026
AstridStraver schreef: Ik heb hem ooit aangeschaft om voor de kittens papjes te maken en vlees te malen. Mijn eerste groentemix heb ik er ook mee gemaakt, daarna direct een steviger apparaat gekocht toen Borke de groentemix wilde eten.
Als je een chihuahua had, dan kon je er alles mee op dat gebied ;D
Klopt! Achteraf heb ik spijt want hij is wel klein!. Hij leek handig omdat er ook een staafmixer bij zit. Maar hoeveel Chihuahua's zouden er in Mien passen? Overigens mijn dochter wil een Chihuahua :-X :-X :-X :P
Door tieneke
#441027
AstridStraver schreef: Volgens mij ben jij meer aan een neut toe, kom nou maar naar de bar ;D
Ben al weg ;D
Door Borke
#441037
Mien schreef: Overigens mijn dochter wil een Chihuahua :-X :-X :-X :P
Die appel is wel heel ver van de boom gevallen ::)
Door Dtje
#441041
AstridStraver schreef: Die appel is wel heel ver van de boom gevallen ::)
Klopt! En toch weet ik zeker dat ZIJ uit MIJN buik kwam!
Door Borke
#441046
Mien schreef: Klopt! En toch weet ik zeker dat ZIJ uit MIJN buik kwam!
Er was natuurlijk ook een vader.... niet alles komt van de moeder ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door