Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Doedels
#420858
Jeetje, arme Dory. Jouw hartkleppen worden wel op de proef gesteld de laatste tijd. Dit bewijst weer dat je schrokkerige honden alleen gemalen of juist hele grote stukken moet geven. Gelukkig is alles weer OK.
Door geer
#420865
Oh juks, dat is schrikken!! Ik heb het hier wel eens gehad met een takje dat overdwars in de bek zat maar gelukkig (nog) nooit met een botje (even afkloppen)...

Dacht vanmiddag tijdens mijn blokje om wel even dat Ted aan het stikken was, ze had iets van straat gegeten en deed ZO raar! Hand in de bek en graaien maar.......ennnnn toen bleken het dus een dropje en een winegum te zijn, die vervolgens de hele wandeling weigerden om van mijn vingers af te gaan... Alstublieftdankuwel ::)
Door Truus
#420873
geer schreef: Oh juks, dat is schrikken!! Ik heb het hier wel eens gehad met een takje dat overdwars in de bek zat maar gelukkig (nog) nooit met een botje (even afkloppen)...

Dacht vanmiddag tijdens mijn blokje om wel even dat Ted aan het stikken was, ze had iets van straat gegeten en deed ZO raar! Hand in de bek en graaien maar.......ennnnn toen bleken het dus een dropje en een winegum te zijn, die vervolgens de hele wandeling weigerden om van mijn vingers af te gaan... Alstublieftdankuwel ::)
Timo begon een keer te schuimbekken en heel raar te slikken, hij deed zo raar........bleek er, na lang zoeken en veel paniek, een dropje tussen zijn tandvlees en z'n tanden te zitten.
Door 202spots
#420915
herder_lover schreef: En dat je hond het toestaat dat je met je hand in zijn strot mag. Mijn hond niet dus! Zou ook niet weten wat dan te doen, want als ze pijn heeft ofzo, bijt ze me gewoon.
Ik kan met me hand in de etensbak....ik kan ook altijd naar gebit of bek kijken, alleen toen hij 'n kalkoennek aan 't kluiven was vond ik 't te eng en wilde 't afpakken...mooi niet dus....dus 'n rmb geeft ie niet zomaar terug....
maar ik denk dat ie ZELF ook wist dat er wat verkeerd was, en dat ik hem moest helpen....hij stond echt gewoon te wachten totdat ik wat zou doen...

Ja ik stond ook wel effe te tutten VOORdat ik wist dat er toch echt wat fout was...en had toen ook echt geen rust voordat ik hem weer normaal zag doen zonder te koren of te smakken...
Ik was eigenlijk met het avondeten pas zeker dat er niks meer verkeerd zat.
Ik had vandaag ook goed de poop nagekeken, maar er was geen bot te vinden...
En zo raakt 'n mens ook nooit uitgeleerd denk ik dan maar... :-\
Ohhh...en WIE schreef dat spikkels SAAI zijn?????? ;)

Voordat ik echt met barfen begon had ik 'n keer soepknie gegeven om op te kluiven.....effe later was Cis net zo aan 't smakken als 'n hond met epilepsy...en ik hield me hart al vast toen ze maar doorging.....toen besefte ik eindelijk dat er misschien wat in d'r bek zak....zaklantaarn erbij om de hele bek na te kijken en toen zag ik opeens 'n stukkie bot wat tussen d'r kiezen muurvast zat.... :o
moest 'n tangetje aan de pas komen om 't er tussen uit te trekken.
Ik heb toen bij hoog en bij laag gezworen om NOOOOIT geen rauwe botten meer te geven.....
maar uhhhh...kwas toch maar van gedachten veranderd toen ik beetje meer ging leren... 8)
Door Sofie
#420936
Oh man echt vies om te lezen....ik hoop dat ik zoiets nooit zal meemaken....Ik zou verdorie niet weten wat te doen....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door