Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sanyo
#417849
Mijn honden vinden ze heerlijk. Ze worden in z'n totaal verslonden.
Ik haal ze rechtstreeks bij een kuikenbroederij, een krat van ruim 350 stuks voor ongeveer 5 euro.

Er zit inderdaad eigeel in. Voordat ze uit het ei komen, trekt dit via de navelstreng in het kuiken. Met deze voeding kunnen ze de eerste 3 dagen overleven.
Door herder_lover
#418130
mb schreef: Mijn honden vinden ze heerlijk. Ze worden in z'n totaal verslonden.
Ik haal ze rechtstreeks bij een kuikenbroederij, een krat van ruim 350 stuks voor ongeveer 5 euro.

Er zit inderdaad eigeel in. Voordat ze uit het ei komen, trekt dit via de navelstreng in het kuiken. Met deze voeding kunnen ze de eerste 3 dagen overleven.
en die vries je allemaal stuk voor stuk in, of geef je er een boel aan je honden in 1 keer? Ik bedoel: hoe ziet zo'n maaltijd er uit op zo'n dag???
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#418458
Ik geef het gewicht wat ze normaal aan maaltijd krijgen, aan kuikens. Dat zijn er bij mijn honden een stuk of 4/5. ( 1 kuiken weegt ongeveer 40 gram)
Ik vries ze in, in zakjes met een stuk of 4 kuikens erin, dan kan ik ze mooi per maaltijd ontdooien.
Door Sylvi@
#418460
herder_lover schreef: En waar blijven nu die foto's die ik mag bewerken ;D?
Als je iets met mijn foto's kan (ff link aanklikken die ik gaf) , ga je gang ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#418463
herder_lover schreef: en dan verder?? En waar blijven nu die foto's die ik mag bewerken ;D?
Je hebt een PB ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door