Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#33081
Die geperste staafjes heb ik nooit in huis! Ook geen hondenkoekjes of kluifjes. Ja, wel voor in de salon, maar dan let ik nog op kleurloze staafjes en lamrijstkoekjes (naja, zal ook wel rommel inzitten, maar kan slechts een pot verse pens neerzetten toch?)
Er zijn trouwens ook van die groene geperste staafjes :o
Door avalon
#33094
jeanne schreef: Die geperste staafjes heb ik nooit in huis! Ook geen hondenkoekjes of kluifjes. Ja, wel voor in de salon, maar dan let ik nog op kleurloze staafjes en lamrijstkoekjes (naja, zal ook wel rommel inzitten, maar kan slechts een pot verse pens neerzetten toch?)
Er zijn trouwens ook van die groene geperste staafjes :o
En gele staafjes.
Door K@rin
#33124
Ik heb net weer 10 kg pensstaafjes van de Winner meegenomen :)
Ze (5 Pyrs en een Kleine Kees) krijgen hier elke avond, wanneer wij koffiedrinken een pensstaafje (kleine kees een halve).
Ze vinden het HEERLIJK !!!!
Ik denk, dat ik zelf meer kleurstoffen en conserveringsmiddelen op een dag naar binnenstouw dan mijn hondjes ;)
Laatst gewijzigd door K@rin op zo 21 dec 2003, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
#33128
Paul_Barte schreef: Zolang jij er maar geen huidklachten van krijgt of hotspots Karin vind ik het prima ;D
Nee gelukkig nog niet ;D

Alleen "maar" overtollige kilo's ................... :-[
Door geer
#33132
Ik eet wel chocolade staafjes, en geloof me...die zorgen ook voor een behoorlijke pens ;D
Door jeanne
#33156
Paul_Barte schreef: Zolang jij er maar geen huidklachten van krijgt of hotspots Karin vind ik het prima ;D
snik, en ik zit onder de pukkels! snap er niks van, heb geeneen staafje op! Voel me net een puber! :-[ >:(
Door Janet
#33160
geer schreef: Ik eet wel chocolade staafjes, en geloof me...die zorgen ook voor een behoorlijke pens ;D
Geer, gewoon vervangen door pensstaafjes ;D.
Door Nelly
#35637
Pensstaafjes zijn hier de ultieme beloning samen met gedroogde visjes! Enne, als je bang bent teveel pensstaafjes te geven, je kunt ze heel gemakkelijk doorknippen! :D
Door Lupa
#35824
Nelly schreef: Pensstaafjes zijn hier de ultieme beloning samen met gedroogde visjes! Enne, als je bang bent teveel pensstaafjes te geven, je kunt ze heel gemakkelijk doorknippen! :D
gedrogde visjes? ik heb ze vandag toevallig bij de dsz gezien is dat wat je bedoeld?ze zatenwel in de vrizer
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door