Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door DimmChaya
#32095
hoi

je hebt het waarschijnlijk al vaker ;D gelezen maak je niet bezorgd dit hebben we allemaal meegemaakt versvoer bestaat bijna voornamelijk uit vocht vandaar dat ze minder drinken terwijl uit brokken al het vocht is onttrokken zolang hij gewoon plast eet en vrolijk is niks aan de hand
;)
Door Lind@
#42353
PPPPFFFFFFFFF ik hoop dat Lothar dan binnenkort ook wat minder gaat drinken!!!!
DIE drinkt ZO belachelijk veel!!
En maar voor die deur staan..............en als je niet oplet, pist hij gewoon binnen van zich af!
Door Paul_Barte
#42360
Wedje maken ;)

Je kunt het zelf uittesten....gewoon 2 rollen beschuit opeten en kijken of je ga drinken ;D ;)
Door Irma1
#42369
Mijn hond dronk toen hij nog brokken at zoveel, dat ik dacht dat hij het aan zijn nieren had. Dit was gelukkig niet het geval.

Sinds hij rauw vlees Carnibest eet, drinkt hij bijna niet meer. Terwijl hij soms om de 3 uur naar buiten moest om te plassen en hij hele bakken met water leeg dronk.

Dus niets om je zorgen over te maken lijkt mij.
Laatst gewijzigd door Irma1 op ma 19 jan 2004, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Marieke
#42680
mijn hond doet nu een week over de bak water, waar ze vroeger een halve dag mee deed...
na het kluiven, spelen of slapen voor de kachel neemt ze een paar slokken, verder bijna niet.
Laatst gewijzigd door Marieke op di 20 jan 2004, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lara
#42838
Paul_Barte schreef: Wedje maken ;)

Je kunt het zelf uittesten....gewoon 2 rollen beschuit opeten en kijken of je ga drinken ;D ;)
Nou nee dank je ::) Ik hou niet van een droge hap ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door