Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jinxy
#392436
Hei wat leuk....

Kan best helpen....tussen 5 en 6 s´nachts heb ik nog wat tijd. Rest van de dag is helaas al volgepland. ;)

Kan ik ook gewoon lid worden?

Want in overhalen ben ik, al zeg ik het zelf, aardig goed 8) Mede dankzij mijn immer stralende Jinx.

Wordt ik wel divisie Zuid-Limburg.
Door Lieve 14
#392444
Anneke V schreef: Laat iets weten als je een Belgische divisie nodig hebt ;)
Ik denk dat er hier in België toch ook al een aantal barfers/vervoerders zitten ??? ;)
Ja zelfs heel erge beginners ;D zoals ik bv maar ik kan ook heel goed boekjes vouwen én mensen overtuigen...dus als Belgie wil beginnen zit ik op de eerste rij hoor!! ;D ;D ;D
Door geer
#392456
Lieve 14 schreef: Ja zelfs heel erge beginners ;D zoals ik bv maar ik kan ook heel goed boekjes vouwen én mensen overtuigen...dus als Belgie wil beginnen zit ik op de eerste rij hoor!! ;D ;D ;D
Agendapunt 1: wat doen we met Belgie? ;D

Komt goed joh!
Door Borke
#392556
Het weekend wat je noemt is er een show in Bleiswijk, dus ik kan niet komen.
Als jullie met een goed plan komen, dan wil ik wel lid worden en ik denk dat naast helpende handjes ook helpende Euor's belangrijk zullen zijn :D
Laatst gewijzigd door Borke op ma 26 sep 2005, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#392565
AstridStraver schreef: Het weekend wat je noemt is er een show in Bleiswijk, dus ik kan niet komen.
Als jullie met een goed plan komen, dan wil ik wel lid worden en ik denk dat naast helpende handjes ook helpende Euor's belangrijk zullen zijn :D
O ja, mogelijk ga ik ook naar Bleiswijk. Maar ik taai altijd af om 1500 uur als je weg mag dus dat zou ik nog wel redden.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#392657
Lid (of eigenlijk donateur) worden kan altijd en je kunt ook komen kijken of het wat is of niet. Komen verplicht tot niets en ook alleen maar meedenken is welkom.
Door geer
#392673
Hitam schreef: Lid (of eigenlijk donateur) worden kan altijd en je kunt ook komen kijken of het wat is of niet. Komen verplicht tot niets en ook alleen maar meedenken is welkom.
En anders kom je alleen voor Tan haar gevulde eitjes, toooch? Taaaan? :P ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door