Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nathalie van H
#3207345
Sinds een jaar geleden staat mijn hond op Rimadyl, vanwege 2 geopereerde knieën en Spondylose. Vrijwel direct kreeg zij problemen met het verteren van BARF. Het was toen duidelijk zichtbaar, dat ze pijn kreeg in haar buik en het botwerk er steeds uitgooide. Op een gegeven moment Omeprazol erbij gaan geven, maar er kwam geen verandering. Toen overgestapt op KVV.

Het KVV gaat prima, toch zou ik haar zo graag wat te kluiven en/ of te trekken geven. Een kleine haring en pens houdt zij wel binnen, zalmkop/ lijf (mogelijk is dat te vet.), drumstick en kwartel niet.

Hebben jullie tips wat ik haar zou kunnen aanbieden?
Door Lizzy
#3207481
Als ze dan alle vleesbot niet binnen houdt, zou ik proberen een grote lap pens te scoren en deze aan een boom in de tuin spijkeren (dat deden we vroeger vaak, dit soort dingen).
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3207944
Hier valt bot slecht bij omeprazol, daarom kvv (met calciumsupplement). Omdat ik het hap slik weg van kvv ook erg jammer vond, ben ik voor slowbowls gegaan. Dat maakt de maaltijd weer wat langer en meer een uitdaging. Gedroogd spul valt ook niet echt lekker, dus geef ik ook niet. Een penslap zoals Lizzy zegt is een goed idee lijkt mij.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door